Dat heb ik gedaan maar dat hept niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:11 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Je moet ook niks wijzigen, je hoeft alleen maar de locatie van de DRM-folder op te zoeken, en de inhoud daarvan te verwijderen.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:10 schreef demins het volgende:
[..]
Ik geef het ook op! Wel nog een mailtje aan gewaagd, maar ik ben bang dat ik mijn geld kwijt ben!
Dit kón ook niet goed gaan!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dan ben ik bang dat er behoorlijk wat verkloot is. Misschien is de nieuwste Media Player downloaden (zag de link hier ergens rondzwerven) een optie?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat dus ook geen zak helpt.
En hoe kan je nou de upgrade bij windows doen als je het geen eens kan aanklikken.
Snap er echt niks meer van.
Dat is allemaal al gedaan, niets helpt.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:21 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik bang dat er behoorlijk wat verkloot is. Misschien is de nieuwste Media Player downloaden (zag de link hier ergens rondzwerven) een optie?
Ook al gedaan.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:21 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik bang dat er behoorlijk wat verkloot is. Misschien is de nieuwste Media Player downloaden (zag de link hier ergens rondzwerven) een optie?
goed doorzoeken, ik had het eerst ook niet en nu welquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:26 schreef demins het volgende:
En als je geen DRM-folder hebt?
Ook niet met vertoning van de onzichtbare mappen...
Tja, als Tien die DRM-licentie maar 1x naar je PC stuurt, en je 'm nu kwijt bent, zit er idd niets anders op dan een nieuwe aan Tien te vragen, vrees ik..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:24 schreef rooie3 het volgende:
Ook al gedaan.
Zelfs de nieuwste IE.
Maar niks helpt.
We missen denk dat DRM bestandje wat je moet upgraden.
Er is een probleem in een onderdeel van DRM (Digital Rights Management) van Windows Media opgetreden. Ga, als u een bestand probeert te gebruiken dat u online hebt aangeschaft, naar de online winkel en haal de juiste gebruiksrechten op.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:38 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Tja, als Tien die DRM-licentie maar 1x naar je PC stuurt, en je 'm nu kwijt bent, zit er idd niets anders op om een nieuwe aan Tien te vragen, vrees ik..
Zijn er nog specifieke foutmeldingen?
Is denk niet de fout van tien.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:38 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Tja, als Tien die DRM-licentie maar 1x naar je PC stuurt, en je 'm nu kwijt bent, zit er idd niets anders op dan een nieuwe aan Tien te vragen, vrees ik..
Zijn er nog specifieke foutmeldingen?
Niet hebben of niet kunnen vinden?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:26 schreef demins het volgende:
En als je geen DRM-folder hebt?
Ook niet met vertoning van de onzichtbare mappen...
He Blomst, hartstikke bedankt!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:47 schreef blomst het volgende:
ik probeer mu dat DRM gedoe te veranderen maar ik durf eeigelijk niet omdat ik niet weet wat ik verander
Dit probeer ik te doen
[afbeelding]
Nu ben ik tot hier
[afbeelding]
moet ik nu het drm regeltje eruit halen.
Tja, dan zou je zeggen dat er iets met die licentie aan de hand is, en zou Tien voor een nieuwe moeten zorgen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:39 schreef blomst het volgende:
Er is een probleem in een onderdeel van DRM (Digital Rights Management) van Windows Media opgetreden. Ga, als u een bestand probeert te gebruiken dat u online hebt aangeschaft, naar de online winkel en haal de juiste gebruiksrechten op.
Ga naar HKEY_LOCAL_MACHINE / SOFTWARE / MICROSOFT / DRMquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:44 schreef Flopper het volgende:
[..]
He Blomst, hartstikke bedankt!
Ik ben er gisteren een paar uur mee bezig geweest maar kwam niet uit het DRM-probleem. Map DRM renamen hielp ook niet.Wat ik nu heb gedaan, hielp wel:
- Eerst map DRM gerenamed naar een andere naam en op dezelfde plaats een nieuwe, lege map DRM aangemaakt.
- Start (linksonder), Uitvoeren, regedit
- Ga naar HKEY_LOCAL_MACHINE / SOFTWARE / MICROSOFT / DRM
- Rechts zie je o.a. DataPath; klik op rechtermuisknop, kies 'Binaire gegevens aanpassen'.
- In het volgende schermpje zie je rechts het pad waar map DRM zou moeten staan. Als dit niet klopt (bij mij stond er een foute schijf i.p.v. 'C') kun je het daar aanpassen, ik verving dus I door C..
Vervolgens ging de systeemcheck goed, ik kon betalen en heb nu alle streams. Het kostte een paar uur, maar goed...
Ik denk dan Windows dan waarschijnlijk denkt dat je de nieuwste Media Player al hebt. Probeer dat ding anders eens te de-installeren. (configuratie scherm -> software -> Windows onderdelen toevoegen/verwijderen).quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is denk niet de fout van tien.
Je moet dat ding kunnen upgraden bij windows maar dat lukt niet.
Dan heb je waarschijnlijk ook de DRM update nooit binnengekregen, of is-ie op de een of andere manier weer verwijderd..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ga naar HKEY_LOCAL_MACHINE / SOFTWARE / MICROSOFT / DRM
KAN die niet vinden.
Gevonden.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:59 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk ook de DRM update nooit binnengekregen, of is-ie op de een of andere manier weer verwijderd..
Toppiequote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:44 schreef Flopper het volgende:
[..]
He Blomst, hartstikke bedankt!
Ik ben er gisteren een paar uur mee bezig geweest maar kwam niet uit het DRM-probleem. Map DRM renamen hielp ook niet.Wat ik nu heb gedaan, hielp wel:
- Eerst map DRM gerenamed naar een andere naam en op dezelfde plaats een nieuwe, lege map DRM aangemaakt.
- Start (linksonder), Uitvoeren, regedit
- Ga naar HKEY_LOCAL_MACHINE / SOFTWARE / MICROSOFT / DRM
- Rechts zie je o.a. DataPath; klik op rechtermuisknop, kies 'Binaire gegevens aanpassen'.
- In het volgende schermpje zie je rechts het pad waar map DRM zou moeten staan. Als dit niet klopt (bij mij stond er een foute schijf i.p.v. 'C') kun je het daar aanpassen, ik verving dus I door C..
Vervolgens ging de systeemcheck goed, ik kon betalen en heb nu alle streams. Het kostte een paar uur, maar goed...
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:06 schreef blomst het volgende:
[..]
Toppie
En jij hebt mij weer geholpen.
ik had DRM map onder D staan en heb de letter C in d verandert en ik heb streams![]()
Wel opnieuw betaald![]()
Prachtig!quote:
We zijn geholpen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:06 schreef blomst het volgende:
[..]
Toppie
En jij hebt mij weer geholpen.
ik had DRM map onder D staan en heb de letter C in d verandert en ik heb streams![]()
Wel opnieuw betaald![]()
Ik heb wel een mailtje gestuurd in de hoop dat ik nog een maand terug kan krijgen of langer kan kijken.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
We zijn geholpen.
het is mij ook gelukt.
Moest wel opnieuw betalen maar we kunnen weer mee doen.
Bedankt allemaal voor het helpen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |