Het loont echt om de openings post te lezenquote:Op maandag 4 juni 2007 15:38 schreef Prik0 het volgende:
Het is toch mogelijk om alle 4 de streams in een scherm weer te geven e ndat je snel kan switchen zonder de pagina opnieuw te laden? Hoe moet dit?
- Ik neem aan dat je geen Internet Explorer gebruikt? (ik zal eens kijken waarom hij rechtsbovenin staat)quote:Op maandag 4 juni 2007 19:29 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Het loont echt om de openings post te lezen
Nu heb ik nog drie vraagjes:
- Het scherm rechtsboven staat hoger met een zwarte rand eronder en steekt uit.
- Hoe werkt het met het kiezen naar welke stream je luistert?
- Is het normaal als de streams niet gelijk lopen?
Verder:
Dit is 10x beter dan die kut site van Talpa![]()
Ik gebruik FireFox + welk cijfer stelt welke stream voor?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
- Ik neem aan dat je geen Internet Explorer gebruikt? (ik zal eens kijken waarom hij rechtsbovenin staat)
- Met toets 0 t/m 5 kun je het geluid regelen
- Ja, het is normaal dat de streams niet gelijk lopen, soms iets meer soms iets minder.
Bij Firefox krijg ik die toetsen niet aan de praatquote:Op maandag 4 juni 2007 19:54 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Ik gebruik FireFox + welk cijfer stelt welke stream voor?
0 = Algemeen
1 = Stream 1
2 = Stream 2
3 = Stream 3
4 = Stream 4
5 = Stream 5
?
Verder bedankt![]()
Door op toets e te drukkenquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:35 schreef Prik0 het volgende:
Mijn geluid switcht steeds naar stream 1 na een tijdje. Hoe los ik dit op?
Ik heb zelf geen Pocket PC maar kun je vertellen wat je krijgt als je de betaalde streams start en waar het fout gaat en welke melding hij geeft. Windows Mobile 5 ondersteund WMP10 en DRM dus als je de licentie binnen kan halen, moet de stream werken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
..
Dank jequote:
@avonnequote:Op donderdag 7 juni 2007 09:53 schreef avonne het volgende:
Ondertussen raakt dit topic al weer bijna vol.
Is er iemand die de OP van de volgende zou willen samenstellen?
Of op zijn minst de huidige OP enigszins aanpassen waar het nuttig is?
Het is ondertussen mij te technisch geworden.
Heb je iets met je PC gedaan, qua systeemherstel of updates mediaplayer ???quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:14 schreef Ringeling het volgende:
Ik heb vannochtend voor de tweede keer streams voor een maand gekocht via de sms. Vannochtend ook netjes alle smsjes ontvangen en streams die het deden. Alleen krijg ik nu weer een nieuw betaalvernstertje en geen streams. Weet iemand wat dit is?
Nee, zelfde PC, niks opnieuw geinstaleerd of wat dan ook...quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb je iets met je PC gedaan, qua systeemherstel of updates mediaplayer ???
Ja, ik kan wel op deze pagina komen. Maar ik krijg dan de waarschuwing:quote:Op woensdag 6 juni 2007 05:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen Pocket PC maar kun je vertellen wat je krijgt als je de betaalde streams start en waar het fout gaat en welke melding hij geeft. Windows Mobile 5 ondersteund WMP10 en DRM dus als je de licentie binnen kan halen, moet de stream werken.
Je geeft aan dat het betaalscherm niet lukt, wat gebeurt er dan? of juist niet?
Krijg je op deze pagina wel iets ? https://secured.payvision(...)nge.aspx?nonsilent=1
kijk even in het nieuwe topic Problemen met Streams en Abonnement # 2quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:37 schreef Dementor het volgende:
Ik wil morgen windows opnieuw installeren.
wat moet ik doen om ervoor te zorgen dat ik ook op mijn nieuwe installatie dgk kan kijken zonder opnieuw te betalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |