omg das wel erg ruk yupquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:45 schreef Kombucha het volgende:
grmbl ik ben nu al 7 euro er aan kwijt en ik zie nog niks
Dat heb ik gedaan. DRM map veranderd in DRMbackup en een nieuwe DRM map aangemaakt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:55 schreef smoekie het volgende:
Ok dat kan dat is dan alleen maar goed, bij vele (zoals bij mij staat dat documents and settings gebeuren op de D: schijf)
Je zou echt je DRM map moeten kunnen wijzigen.
Ga naar je c:documents and settings/all users klik dan bovenin op extra > mapopties
Haal dan bij het 2e vakje het vinkje weg (beveiligde bestuuringssysteembestanden aanbevolen) weg….niet schrikken van wat je dan ziet, geeft helemaal niets…
Nu moet je datgene wat erin zit verplaatsen en dan de stappen herhalen via de site van 10 succes
Yep... Het licentiebestand staat op je eigen computer, die moet je dus backupen als je je computer formatteert.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:35 schreef cindy10 het volgende:
wat een klote gedoe met die streams zeg....
ik heb windows xp opnieuw moeten instaleren wegens een pc probleem.
kan sindsdien dus niet meer kijken naar de livestreams![]()
plots is mn licentie pleitte ofzo.
ga er niet eens moeite voor doen,ze bekijken het maar met betaald streamen![]()
nou das lekker....maarja,ik doe er geen moeite voor,en ga verder ook niet meer betalen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:38 schreef soylent het volgende:
[..]
Yep... Het licentiebestand staat op je eigen computer, die moet je dus backupen als je je computer formatteert.
Ik denk dat jij het heel goed naar je zin zou hebben in de SC.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:42 schreef cindy10 het volgende:
[..]
nou das lekker....maarja,ik doe er geen moeite voor,en ga verder ook niet meer betalen.
ik lees wel gewoon lekker op fok wat er gebeurd!![]()
ben onderweg,kom effe kijken in de scquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het heel goed naar je zin zou hebben in de SC.
... ik heb nog nooit een reply gehad op mijn verstuurde e-mail naar 10...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:25 schreef burtbeej het volgende:
Iemand hier ooit eens een mail terug gehad van tien? Iig geen automatisch gegenereerd dingetje.. want het duurt mij wel een beetje lang :S
Ik sta op het punt om een verse install te maken van vista. (draai nu xp) Waar kan ik dat licentiebestand vinden en kan ik het in vista weer toevoegen?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:38 schreef soylent het volgende:
[..]
Yep... Het licentiebestand staat op je eigen computer, die moet je dus backupen als je je computer formatteert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |