Is Mediaspeler 11 soms geinstalleerd? Daarop kreeg ik hier (XP) de streams ook niet aan de praat. We hebben toen Mediaspeler 10 weer geinstalleerd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:00 schreef Marrije het volgende:
Ik heb een update geinstalleerd en nu doen de streams het niet meer. Iemand die dit herkent?
XPquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:19 schreef soylent het volgende:
Wat voor archaische versie van Windows heb je dan?
Geweldig!quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:39 schreef Marrije het volgende:
Nou, waarschijnlijk lag het aan die stomme MP 11, vraag me niet hoe maar nu doet MP 10 het en het draaaaait weer dus deze verslaafde is weer in een goed humeur.
Thanks Disana!
Als je erop klikt, krijg je toch een lijst met updates (in dit geval 1) te zien die je kunt uitvinken?quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:44 schreef Marrije het volgende:
Wel 1 nadeel, nu zegt windows dat er 1 update beschikbaar isMaar ik wil m niet
Maar dat blijft dan maar terugkomen. Zucht. Maar voor nú heb ik streams
![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:29 schreef pussydeluxe het volgende:
Help. Sinds vanmiddag krijg ik alleen geluid en geen beeld. Alles wat ik zie zijn gekleurde verticale strepen. Heeft iemand een idee waaraan dat kan liggen?
- edit - Opgelost, opnieuw opstarten wil ook wel eens helpen.
Start - Windows Updatequote:Op woensdag 16 mei 2007 21:55 schreef Marrije het volgende:
Nee. . .
DRM moet afgespeeld kunnen worden op de Vario, de vraag is alleen hoe je de licentie erop krijgtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heeft iemand de streams al eens werkend gekregen op een Windows Mobile 5.0 PDA ??
Voordat de betaalde streams werden ingevoerd, kon ik prima op mijn T-mobile Vario II
de streams bekijken, maar helaas lukt het nu niet meer en ik denk dat het te maken heeft
met de browser die op dit apparaat zit ........ het lukt namelijk niet om het "betaal-scherm"
werkend te krijgen. Misschien heeft iemand hier ervaringen mee of een werkende oplossing ??
Alvast bedankt.
Inderdaad, die licensie op de Vario krijgen lukt niet ......quote:Op vrijdag 18 mei 2007 03:04 schreef soylent het volgende:
[..]
DRM moet afgespeeld kunnen worden op de Vario, de vraag is alleen hoe je
de licentie erop krijgtTalpa zal hiermee wel niet kunnen helpen vrees ik
Dat probleem heb ik nou ook al een tijdje en restarten wil niet altijd meteen werken. Soms dan springt het wel om naar gewoon beeld, maar dat duurt zeker een half uur of langer. Weet iemand waaraan het ligt?quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:29 schreef pussydeluxe het volgende:
Help. Sinds vanmiddag krijg ik alleen geluid en geen beeld. Alles wat ik zie zijn gekleurde verticale strepen. Heeft iemand een idee waaraan dat kan liggen?
Mits aldi-router.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:39 schreef Peter6000 het volgende:
En ik wil ook graag de streams kunnen bedienen via de magnetron, is dat ook mogelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |