abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49115414
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:34 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

De helpdesk werk dus niet zo snel daar.
Goedemorgen :W
  FOK!Babe maandag 7 mei 2007 @ 20:32:42 #182
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_49115541
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:29 schreef blomst het volgende:

[..]

De helpdesk werk dus niet zo snel daar.
pi_49116511
Deze post op dgk-forum al gelezen?
Administrator
Berichten: 133


!!! Problemen met betalen en/of het bekijken van de livestreams? !!!
« Gepost op: Vandaag om 04:34:27 PM »

--------------------------------------------------------------------------------
Ondanks dat de meerderheid van de mensen zonder problemen gebruik maakt van de betaalde Gouden Kooi live streams, zijn er tot onze grote spijt helaas een aantal mensen dat problemen ondervindt. We doen er alles aan om deze problemen zo snel mogelijk op te lossen.

De meeste vragen zijn terug te leiden tot een aantal problemen. We hopen met dit topci de meeste van deze problemen te ondervangen. In het algemeen willen we u aanraden om voordat u gaat betalen de SYSTEEMCHECK te doorlopen. Door deze systeemcheck te doorlopen kunnen eventuele problemen met uw systeem van tevoren worden opgevangen. Als u de systeemcheck niet succesvol kunt doorlopen, raden we u aan om nog niet te betalen. De systeemcheck kunt u hier vinden: http://www.tien.tv/systemcheck/talpatv/systemcheck.htm.

1. Waneer ik op de bekijk button onder de kleine streams klik komt het venstertje met de betalingsprocedure niet naar voren.
Dit ligt waarschijnlijk aan het feit dat uw computer niet voldoet aan de juiste systeemvereisten. Via de systeemcheck (zie hierboven) kunt u controleren of uw PC aan de juiste vereisten voldoet. Hier worden ook eventuele acties voorgesteld, zoals het downloaden van de juiste browser of media player versie.

Als na het verhelpen van de problemen in de systeemcheck dit probleem nog steeds blijft bestaan kunt u via onderstaande link proberen te betalen: https://secured.payvision(...)ge.aspx?nonsilent=1.

Doe na de betaling het volgende:
- Sluit het betaalscherm
- Ga terug naar De Gouden Kooi Live
- Klik bij de streams op Bekijk
- Je kunt nu de streams volgen

2. Ik krijg de volgende foutmelding in de betaalmodule: “Let op: Windows Media speler 10 of hoger is nodig, maar niet gedetecteerd!. Of je browser ondersteunt geen ActiveX. Controleer je Internet Explorer security settings.”
OF:
3. De licentie download (DRM) duurt erg lang of doet helemaal niks meer.
Probeert u eerst de systeemcheck (zie hierboven) uit te voeren. In de systeemcheck worden eventuele oplossingen om uw probleem op te lossen aangeraden. Mocht dit nog niet helpen dan zijn er nog een aantal acties die u kunt ondernemen:

Volg de procedure op zoals deze in dit topic op het forum is omschreven: http://forum.tien.tv//index.php?topic=5625.msg337866#msg337866.
Probeer de beveiligingsinstellingen in de internet opties te verlagen. Dit kunt u aanpassen door in het menu van Internet Explorer onder ‘Extra’, ‘Internet opties’ te selecteren. Vervolgens kunt u in het tabblad ‘Beveiliging’ het beveiligingsniveau kiezen. Zet deze maximaal op het ‘medium’ niveau. Hier vindt u meer informatie over beveilingsniveau’s in Internet Explorer. Nadat u uw Internet Explorer opnieuw heeft opgestart kunt u nogmaals proberen de procedure te doorlopen.
Verwijder uw versie van Windows Media Player (op eigen risico) en download en installeer een nieuwe versie via deze link: http://www.microsoft.com/(...)wnload/default.aspx.
Mocht het probleem blijven bestaan dan verwijzen we u door naar de algemene ondersteuning van Microsoft over dit probleem. Deze kunt u hier vinden: http://support.microsoft.com/KB/810422.

4. Het lukt niet om de door de systeemcheck voorgestelde updates te downloaden en te installeren.
Waarschijnlijk heeft u niet de juiste systeemrechten om deze update(s) te kunnen downloaden. Neem contact op met uw systeembeheerder voor het oplossen van dit probleem.

Als u wel over de juiste rechten beschikt en toch niet de geadviseerde uploads kunt downloaden en installeren raden we u aan om de voorgestelde acties onder stelling drie te proberen.

5. Ik heb (meerdere keren) betaald maar krijg nog steeds de betaalmodule wanneer ik op de stream klik.
Waarschijnlijk voldoet uw systeem niet aan de vereisten. Voer eerst de systeemcheck uit en volg de instructies op. Wanneer u vervolgens de systeemcheck succesvol doorloopt kunt u nogmaals proberen de betalingsprocedure te doorlopen.

Als u wel over de juiste systeemvereisten beschikt en toch niet de streams kunt bekijken dan raden we u aan om de voorgestelde acties onder stelling drie te proberen.

6. Ik heb meerdere keren tevergeefs betaald.
Indien u van mening bent dat u teveel heeft betaald kunt u een verzoek tot restitutie van de teveel betaalde bedragen aanvragen door het formulier op de website http://www.tien.tv/vraag in te vullen.

Vermeld hierbij de volgende gegevens:
Het e-mailadres van uw Tien.TV account*
De betalingsmethode (SMS/0900/I-deal/CC)
De betalingskenmerken (referentie code/tel.nr./code)
De teveel betaalde bedragen

7. Mijn probleem wordt niet opgelost met behulp van bovenstaande informatie.
Mocht uw vraag niet beantwoord worden door het bovenstaande dan raden we u aan uw vraag te stellen door middel van het invullen van het formulier op dit adres: http://www.tien.tv/vraag.

Vermeld bij uw probleem zoveel mogelijk gegevens. Zoals:
Welke browser versie u heeft.
Welke Windows Media player versie u heeft.
Welk besturingssysteem u heeft (Windows versie).
Welke internet provider u heeft.

* Dit is het account waarmee u inlogt op Tien.TV. Als u nog geen Tien.TV account heeft, kunt u deze hier aanmaken: http://www.tien.tv/web/show/id=47094.
Goedemorgen :W
  maandag 7 mei 2007 @ 23:23:54 #184
143001 Prospera
Verfrissend
pi_49124724
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:53 schreef blomst het volgende:
Deze post op dgk-forum al gelezen?
Administrator
Berichten: 133


!!! Problemen met betalen en/of het bekijken van de livestreams? !!!
« Gepost op: Vandaag om 04:34:27 PM »

--------------------------------------------------------------------------------
Ondanks dat de meerderheid van de mensen zonder problemen gebruik maakt van de betaalde Gouden Kooi live streams, zijn er tot onze grote spijt helaas een aantal mensen dat problemen ondervindt. We doen er alles aan om deze problemen zo snel mogelijk op te lossen.

De meeste vragen zijn terug te leiden tot een aantal problemen. We hopen met dit topci de meeste van deze problemen te ondervangen. In het algemeen willen we u aanraden om voordat u gaat betalen de SYSTEEMCHECK te doorlopen. Door deze systeemcheck te doorlopen kunnen eventuele problemen met uw systeem van tevoren worden opgevangen. Als u de systeemcheck niet succesvol kunt doorlopen, raden we u aan om nog niet te betalen. De systeemcheck kunt u hier vinden: http://www.tien.tv/systemcheck/talpatv/systemcheck.htm.

1. Waneer ik op de bekijk button onder de kleine streams klik komt het venstertje met de betalingsprocedure niet naar voren.
Dit ligt waarschijnlijk aan het feit dat uw computer niet voldoet aan de juiste systeemvereisten. Via de systeemcheck (zie hierboven) kunt u controleren of uw PC aan de juiste vereisten voldoet. Hier worden ook eventuele acties voorgesteld, zoals het downloaden van de juiste browser of media player versie.

Als na het verhelpen van de problemen in de systeemcheck dit probleem nog steeds blijft bestaan kunt u via onderstaande link proberen te betalen: https://secured.payvision(...)ge.aspx?nonsilent=1.

Doe na de betaling het volgende:
- Sluit het betaalscherm
- Ga terug naar De Gouden Kooi Live
- Klik bij de streams op Bekijk
- Je kunt nu de streams volgen

2. Ik krijg de volgende foutmelding in de betaalmodule: “Let op: Windows Media speler 10 of hoger is nodig, maar niet gedetecteerd!. Of je browser ondersteunt geen ActiveX. Controleer je Internet Explorer security settings.”
OF:
3. De licentie download (DRM) duurt erg lang of doet helemaal niks meer.
Probeert u eerst de systeemcheck (zie hierboven) uit te voeren. In de systeemcheck worden eventuele oplossingen om uw probleem op te lossen aangeraden. Mocht dit nog niet helpen dan zijn er nog een aantal acties die u kunt ondernemen:

Volg de procedure op zoals deze in dit topic op het forum is omschreven: http://forum.tien.tv//index.php?topic=5625.msg337866#msg337866.
Probeer de beveiligingsinstellingen in de internet opties te verlagen. Dit kunt u aanpassen door in het menu van Internet Explorer onder ‘Extra’, ‘Internet opties’ te selecteren. Vervolgens kunt u in het tabblad ‘Beveiliging’ het beveiligingsniveau kiezen. Zet deze maximaal op het ‘medium’ niveau. Hier vindt u meer informatie over beveilingsniveau’s in Internet Explorer. Nadat u uw Internet Explorer opnieuw heeft opgestart kunt u nogmaals proberen de procedure te doorlopen.
Verwijder uw versie van Windows Media Player (op eigen risico) en download en installeer een nieuwe versie via deze link: http://www.microsoft.com/(...)wnload/default.aspx.
Mocht het probleem blijven bestaan dan verwijzen we u door naar de algemene ondersteuning van Microsoft over dit probleem. Deze kunt u hier vinden: http://support.microsoft.com/KB/810422.

4. Het lukt niet om de door de systeemcheck voorgestelde updates te downloaden en te installeren.
Waarschijnlijk heeft u niet de juiste systeemrechten om deze update(s) te kunnen downloaden. Neem contact op met uw systeembeheerder voor het oplossen van dit probleem.

Als u wel over de juiste rechten beschikt en toch niet de geadviseerde uploads kunt downloaden en installeren raden we u aan om de voorgestelde acties onder stelling drie te proberen.

5. Ik heb (meerdere keren) betaald maar krijg nog steeds de betaalmodule wanneer ik op de stream klik.
Waarschijnlijk voldoet uw systeem niet aan de vereisten. Voer eerst de systeemcheck uit en volg de instructies op. Wanneer u vervolgens de systeemcheck succesvol doorloopt kunt u nogmaals proberen de betalingsprocedure te doorlopen.

Als u wel over de juiste systeemvereisten beschikt en toch niet de streams kunt bekijken dan raden we u aan om de voorgestelde acties onder stelling drie te proberen.

6. Ik heb meerdere keren tevergeefs betaald.
Indien u van mening bent dat u teveel heeft betaald kunt u een verzoek tot restitutie van de teveel betaalde bedragen aanvragen door het formulier op de website http://www.tien.tv/vraag in te vullen.

Vermeld hierbij de volgende gegevens:
Het e-mailadres van uw Tien.TV account*
De betalingsmethode (SMS/0900/I-deal/CC)
De betalingskenmerken (referentie code/tel.nr./code)
De teveel betaalde bedragen

7. Mijn probleem wordt niet opgelost met behulp van bovenstaande informatie.
Mocht uw vraag niet beantwoord worden door het bovenstaande dan raden we u aan uw vraag te stellen door middel van het invullen van het formulier op dit adres: http://www.tien.tv/vraag.

Vermeld bij uw probleem zoveel mogelijk gegevens. Zoals:
Welke browser versie u heeft.
Welke Windows Media player versie u heeft.
Welk besturingssysteem u heeft (Windows versie).
Welke internet provider u heeft.

* Dit is het account waarmee u inlogt op Tien.TV. Als u nog geen Tien.TV account heeft, kunt u deze hier aanmaken: http://www.tien.tv/web/show/id=47094.
Wat is er mis met inloggen en klikken

Nog steeds geen streams hier en ik durf de betaalde al helemaal niet aan
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 02:05:02 #185
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_49129883
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:39 schreef Prospera het volgende:

[..]

Geen idee, ik krijg nu dit schermpje, waar ik de vorige keer wel doorheen kwam

En mijn pc is zeer geupdate met alles.

[afbeelding]
Welke browser gebruik je ??
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_49140223
Ik heb mijn pc geformateerd nadat ik betaald had omdat me codecs gaar waren en ik ze niet goed kreeg. Dus ik mooi formatten, wil weer kijken maar gaat hij weer vragen om te betalen. Ik log-in op talpa site en kijk via daar, nog een betaal schermpje. Bij dat betaal schermpje ook een keer geprobeerd via download-wallet in te loggen, mischien dat hij dan ziet dat ik al heb betaald, maar helaas. Iemand enig idee hoe ik de licentie weer kan ophalen? Heb talpa al wel gemailed maar die reageren volgens mij niet echt al te vlot.
pi_49144367
nou ik kan nog steeds niet kijken

als ik een maltje stuur of bericht met dat ik niet kan kijken krijg ik een mail terug die me door verwijst naar een hulp forum van tien.tv :S alsof ik daar iets aan heb

heb inmiddels alle opties die ik tegen ben gekomen geprobeert en heb 4 keer betaald (2 keer voor een maand en 2 keer voor een dag) iemand nog een idee? want via tien schiet het ook niet echt op ofzo...
pi_49153177
Iemand hier ooit eens een mail terug gehad van tien? Iig geen automatisch gegenereerd dingetje.. want het duurt mij wel een beetje lang :S
  FOK!Babe dinsdag 8 mei 2007 @ 18:27:33 #189
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_49153257
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:25 schreef burtbeej het volgende:
Iemand hier ooit eens een mail terug gehad van tien? Iig geen automatisch gegenereerd dingetje.. want het duurt mij wel een beetje lang :S
Ik heb nog niets, en ik had toevallig een heul net mailtje gestuurd.
pi_49155182
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:25 schreef burtbeej het volgende:
Iemand hier ooit eens een mail terug gehad van tien? Iig geen automatisch gegenereerd dingetje.. want het duurt mij wel een beetje lang :S
Nee hier ook nog niets terug.
Goedemorgen :W
pi_49155278


[ Bericht 58% gewijzigd door blomst op 08-05-2007 20:17:31 ]
Goedemorgen :W
  dinsdag 8 mei 2007 @ 20:03:10 #192
170945 smoekie
individualist
pi_49157130
Is er inmiddels al een oplossing gevonden voor dat licentiegebeuren.
Ik kan doen en laten wat ik wil alles al geprobeerd...drm gewijzigd naar drm backup en ook dan kan ik nog niks...wordt er kotsmisselijk van zeg..
"De gemakkelijkste manier om nooit van mening te moeten veranderen, is er geen hebben."
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:35:19 #193
170945 smoekie
individualist
pi_49161082
yessssssssssss kheb het uitgevonden....

maak op je c schijf een map die noem je documents en settings
maak in diezelfde map een nieuwe map en noem die all users
maak in all users een map die noem je DRM

ga dan weer naar de security check krijg je weer het kruisje dat je niet voldoet aan de systeem eisen..klik daarna op upgrade....

bij mij heeft dit gewerkt...bij de meeste staat die drm map op de d schijf, en zie je die alleen als je weer dat 2e vakje uitvinkt...

ik hoop dat het voor de rest op deze manier lukt...succes mensen
"De gemakkelijkste manier om nooit van mening te moeten veranderen, is er geen hebben."
pi_49161853
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:35 schreef smoekie het volgende:
yessssssssssss kheb het uitgevonden....

maak op je c schijf een map die noem je documents en settings
maak in diezelfde map een nieuwe map en noem die all users
maak in all users een map die noem je DRM

ga dan weer naar de security check krijg je weer het kruisje dat je niet voldoet aan de systeem eisen..klik daarna op upgrade....

bij mij heeft dit gewerkt...bij de meeste staat die drm map op de d schijf, en zie je die alleen als je weer dat 2e vakje uitvinkt...

ik hoop dat het voor de rest op deze manier lukt...succes mensen
Hmm, bij mij staat hij dus wel gewoon op C:, maar ik zie het mapje helemaal niet. Als ik in all users zit en DRM erachter zit gaat hij wel in het mapje, maar dit mapje is helemaal leeg. Kan hem dus ook niet hernoemen... ik weet niet of dit mijn probleem is maar mischien kan het wel helpen. Verder staan gewoon alle verborgen mappen weergeven aan, ook inhoud van systeemmappen weergeven staat aan. En dat ding in registery staat ook naar C:Documents and SettingsAll UsersDRM...

Edit.

Denk niet dat dit het probleem is.... Heb de registery waarde naar D veranderd en daar de mapjes aangemaakt, dan vraagt hij natuurlijk wel weer om de licentie op te halen maar dan gaat hij daarna weer vragen om te betalen... Weinig zin om opnieuw te betalen, dat tien maar eens wat terug mailed!

Edit2.

Zou iemand anders zijn DRM mapje kunnen zippen en sturen? Mischien dat het dan wel werkt...
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:55:53 #195
170945 smoekie
individualist
pi_49162106
Ok dat kan dat is dan alleen maar goed, bij vele (zoals bij mij staat dat documents and settings gebeuren op de D: schijf)

Je zou echt je DRM map moeten kunnen wijzigen.

Ga naar je c:documents and settings/all users klik dan bovenin op extra > mapopties
Haal dan bij het 2e vakje het vinkje weg (beveiligde bestuuringssysteembestanden aanbevolen) weg….niet schrikken van wat je dan ziet, geeft helemaal niets…

Nu moet je datgene wat erin zit verplaatsen en dan de stappen herhalen via de site van 10 succes
"De gemakkelijkste manier om nooit van mening te moeten veranderen, is er geen hebben."
pi_49162474
Hij blijft vragen of ik wil betalen. Dan maar wachten op een reactie van tien
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:06:12 #197
170945 smoekie
individualist
pi_49162592
Ja tuurlijk moet je betalen maar tig mensen (waaronder ik tot voor een klein half uurtje geleden) konden de mediaplayer niet updaten wat je dus nodig hebt om na betaling te kunnen kijken.

er zijn zelfs mensen geweest die van ellende hun hele pc hebben geformateerd...

dit is enkel een tip voor als je betaald de streams wilt blijven bekijken en je je mediaplayer niet geupdate krijgt.

geen tip om gratis te blijven kijken, ja je kan wel kijken, maar dan geblokt en zonder geluid
"De gemakkelijkste manier om nooit van mening te moeten veranderen, is er geen hebben."
pi_49166521
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 22:06 schreef smoekie het volgende:
Ja tuurlijk moet je betalen maar tig mensen (waaronder ik tot voor een klein half uurtje geleden) konden de mediaplayer niet updaten wat je dus nodig hebt om na betaling te kunnen kijken.

er zijn zelfs mensen geweest die van ellende hun hele pc hebben geformateerd...

dit is enkel een tip voor als je betaald de streams wilt blijven bekijken en je je mediaplayer niet geupdate krijgt.

geen tip om gratis te blijven kijken, ja je kan wel kijken, maar dan geblokt en zonder geluid
Ik had betaald, en had van ellende dus me pc geformateerd. Nu downloadt hij de licentie niet opnieuw en kan ik dus niet meer kijken.
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:11:39 #199
143001 Prospera
Verfrissend
pi_49168098
Ik ga maar es die streams betalen, hopelijk levert het wat op.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_49169077
grmbl ik ben nu al 7 euro er aan kwijt en ik zie nog niks
My pupils are not students,they dilate but do not learn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')