Deze post op dgk-forum al gelezen?
Administrator
Berichten: 133
!!! Problemen met betalen en/of het bekijken van de livestreams? !!!
« Gepost op: Vandaag om 04:34:27 PM »
--------------------------------------------------------------------------------
Ondanks dat de meerderheid van de mensen zonder problemen gebruik maakt van de betaalde Gouden Kooi live streams, zijn er tot onze grote spijt helaas een aantal mensen dat problemen ondervindt. We doen er alles aan om deze problemen zo snel mogelijk op te lossen.
De meeste vragen zijn terug te leiden tot een aantal problemen. We hopen met dit topci de meeste van deze problemen te ondervangen. In het algemeen willen we u aanraden om voordat u gaat betalen de SYSTEEMCHECK te doorlopen. Door deze systeemcheck te doorlopen kunnen eventuele problemen met uw systeem van tevoren worden opgevangen. Als u de systeemcheck niet succesvol kunt doorlopen, raden we u aan om nog niet te betalen. De systeemcheck kunt u hier vinden:
http://www.tien.tv/systemcheck/talpatv/systemcheck.htm.1. Waneer ik op de bekijk button onder de kleine streams klik komt het venstertje met de betalingsprocedure niet naar voren.
Dit ligt waarschijnlijk aan het feit dat uw computer niet voldoet aan de juiste systeemvereisten. Via de systeemcheck (zie hierboven) kunt u controleren of uw PC aan de juiste vereisten voldoet. Hier worden ook eventuele acties voorgesteld, zoals het downloaden van de juiste browser of media player versie.
Als na het verhelpen van de problemen in de systeemcheck dit probleem nog steeds blijft bestaan kunt u via onderstaande link proberen te betalen:
https://secured.payvision(...)ge.aspx?nonsilent=1.Doe na de betaling het volgende:
- Sluit het betaalscherm
- Ga terug naar De Gouden Kooi Live
- Klik bij de streams op Bekijk
- Je kunt nu de streams volgen
2. Ik krijg de volgende foutmelding in de betaalmodule: “Let op: Windows Media speler 10 of hoger is nodig, maar niet gedetecteerd!. Of je browser ondersteunt geen ActiveX. Controleer je Internet Explorer security settings.”
OF:
3. De licentie download (DRM) duurt erg lang of doet helemaal niks meer.
Probeert u eerst de systeemcheck (zie hierboven) uit te voeren. In de systeemcheck worden eventuele oplossingen om uw probleem op te lossen aangeraden. Mocht dit nog niet helpen dan zijn er nog een aantal acties die u kunt ondernemen:
Volg de procedure op zoals deze in dit topic op het forum is omschreven:
http://forum.tien.tv//index.php?topic=5625.msg337866#msg337866. Probeer de beveiligingsinstellingen in de internet opties te verlagen. Dit kunt u aanpassen door in het menu van Internet Explorer onder ‘Extra’, ‘Internet opties’ te selecteren. Vervolgens kunt u in het tabblad ‘Beveiliging’ het beveiligingsniveau kiezen. Zet deze maximaal op het ‘medium’ niveau. Hier vindt u meer informatie over beveilingsniveau’s in Internet Explorer. Nadat u uw Internet Explorer opnieuw heeft opgestart kunt u nogmaals proberen de procedure te doorlopen.
Verwijder uw versie van Windows Media Player (op eigen risico) en download en installeer een nieuwe versie via deze link:
http://www.microsoft.com/(...)wnload/default.aspx. Mocht het probleem blijven bestaan dan verwijzen we u door naar de algemene ondersteuning van Microsoft over dit probleem. Deze kunt u hier vinden:
http://support.microsoft.com/KB/810422. 4. Het lukt niet om de door de systeemcheck voorgestelde updates te downloaden en te installeren.
Waarschijnlijk heeft u niet de juiste systeemrechten om deze update(s) te kunnen downloaden. Neem contact op met uw systeembeheerder voor het oplossen van dit probleem.
Als u wel over de juiste rechten beschikt en toch niet de geadviseerde uploads kunt downloaden en installeren raden we u aan om de voorgestelde acties onder stelling drie te proberen.
5. Ik heb (meerdere keren) betaald maar krijg nog steeds de betaalmodule wanneer ik op de stream klik.
Waarschijnlijk voldoet uw systeem niet aan de vereisten. Voer eerst de systeemcheck uit en volg de instructies op. Wanneer u vervolgens de systeemcheck succesvol doorloopt kunt u nogmaals proberen de betalingsprocedure te doorlopen.
Als u wel over de juiste systeemvereisten beschikt en toch niet de streams kunt bekijken dan raden we u aan om de voorgestelde acties onder stelling drie te proberen.
6. Ik heb meerdere keren tevergeefs betaald.
Indien u van mening bent dat u teveel heeft betaald kunt u een verzoek tot restitutie van de teveel betaalde bedragen aanvragen door het formulier op de website
http://www.tien.tv/vraag in te vullen.
Vermeld hierbij de volgende gegevens:
Het e-mailadres van uw Tien.TV account*
De betalingsmethode (SMS/0900/I-deal/CC)
De betalingskenmerken (referentie code/tel.nr./code)
De teveel betaalde bedragen
7. Mijn probleem wordt niet opgelost met behulp van bovenstaande informatie.
Mocht uw vraag niet beantwoord worden door het bovenstaande dan raden we u aan uw vraag te stellen door middel van het invullen van het formulier op dit adres:
http://www.tien.tv/vraag. Vermeld bij uw probleem zoveel mogelijk gegevens. Zoals:
Welke browser versie u heeft.
Welke Windows Media player versie u heeft.
Welk besturingssysteem u heeft (Windows versie).
Welke internet provider u heeft.
* Dit is het account waarmee u inlogt op Tien.TV. Als u nog geen Tien.TV account heeft, kunt u deze hier aanmaken:
http://www.tien.tv/web/show/id=47094.