Ligt niet aan mij,quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:13 schreef Veulen het volgende:
Het is hier ook zo stil dat je een spelt kan horen vallen he.
Heb al 3x een nieuw wachtwoord ontvangen, en moet telkens weer doorgestuurd naar 'passmailer', ben er nu ff klaar mee, word er knap chagerijnig van. Dan maar geen nieuw jurkje.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit meen je niet?
Euh, er is geloof ik gewoon bij het inlog scherm een optie "wachtwoord vergeten"
Dan word hij als het goed is naar je mail gestuurd?
Het is je toch gelukt?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb al 3x een nieuw wachtwoord ontvangen, en moet telkens weer doorgestuurd naar 'passmailer', ben er nu ff klaar mee, word er knap chagerijnig van. Dan maar geen nieuw jurkje.![]()
Heul niet, ik wacht even tot Lobasca klaar is haar jurkje in ontvangst te nemen en wacht even af of ze nog hulp nodig heeftquote:
Ik kan dus nog steeds mijn profiel niet wijzigen, want mijn wachtwoord klopt niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is je toch gelukt?
Behalve dat de zin iets te lang is?![]()
Maar je hebt wel je ondertitel gewijzigd. Dan moet je toch iets goed gedaan hebben?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik kan dus nog steeds mijn profiel niet wijzigen, want mijn wachtwoord klopt niet.![]()
Je hoopt dat je d'r mag helpen uitkleden zekerquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Heul niet, ik wacht even tot Lobasca klaar is haar jurkje in ontvangst te nemen en wacht even af of ze nog hulp nodig heeft![]()
Hulp met haar wachtwoordquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je hoopt dat je d'r mag helpen uitkleden zeker
Jij boef
Hahaha, wat een giller, had ik nog niet eens gezien.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar je hebt wel je ondertitel gewijzigd. Dan moet je toch iets goed gedaan hebben?
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hahaha, wat een giller, had ik nog niet eens gezien.![]()
Eerst nog even doorpassen...
Make me dress to kill, zodat ik iets meer opval...
Oeps, foutje bedanktquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Hulp met haar wachtwoord![]()
Lobasca is de liefdesbaby van mij en Leandra hoor!
Zulke rare dingen doe je niet met je dochter...![]()
Feller aub, en kan je mij ook niet een iets donkerder tintje geven, en de achtergrond rood, en, en, en, of ben ik nu wel erg veel eisend?quote:
Voor je ondertitel wel! En wie gaat er nou in een Ian_Nick Originals© lopen zonder dat in zijn/haar ondertitel/sig te vermelden?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:28 schreef mootie het volgende:
Voor een nieuw pakje heb je je pw niet nodig!
Mootie!!!! Dat zeg je nu pas! Heb me al een stuk in de kraag gezopen...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:28 schreef mootie het volgende:
Voor een nieuw pakje heb je je pw niet nodig!
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Feller aub, en kan je mij ook niet een iets donkerder tintje geven, en de achtergrond rood, en, en, en, of ben ik nu wel erg veel eisend?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |