Ook schoolkamp of een ander vakantiereisje?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Ahhh mijn kid is gisteravond teruggekomen van een weekje Engeland.![]()
![]()
Dat is ter gerustelling.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:04 schreef Leandra het volgende:
Nou, ik zat net ff de site die bij het "schoolreisje" hoort te checken... maar dat komt wel goed volgens mij, degenen die de vragen en antwoorden hebben gemaakt hebben iig humor
Ach, daar maak ik me ook niet echt druk om, hij weet zich uitstekend te handhaven in de gemiddelde horecagelegenheidquote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is ter gerustelling.
In werkelijkheid zit die disco op nog geen minuut afstand natuurlijk
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:16 schreef Leandra het volgende:
Ach, daar maak ik me ook niet echt druk om, hij weet zich uitstekend te handhaven in de gemiddelde horecagelegenheid
Volgens het programma ook klimmen, mits het weer dat toestaat, en verder staan er een aantal zeer pittige wandelingen in de planning.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:20 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gaan ze echt klimmen of alleen een beetje daar in de buurt berglopen?
Ik zal voor hem duimen. Klimmen is 100x leuker dan alleen wandelen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:22 schreef Leandra het volgende:
Volgens het programma ook klimmen, mits het weer dat toestaat, en verder staan er een aantal zeer pittige wandelingen in de planning.
Maar ik hoop voor hem dat ze wel kunnen klimmen (de weersvoorspelling is niet al te positief) want hij is op de klimwand op school ook vrij goed... en dan is zo'n echte bergwand een hele leuke uitdaging natuurlijk.
Hij schijnt altijd erg snel boven te zijn... dus handigheid heeft hij er zeker in, het is dan ook een lange knul... hij is 1.90 lang en dat lijkt vrijwel alleen maar benen te zijn...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zal voor hem duimen. Klimmen is 100x leuker dan alleen wandelen.
Zeker als ie er al aardig wat handigheid in heeft.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:34 schreef Leandra het volgende:
Hij schijnt altijd erg snel boven te zijn... dus handigheid heeft hij er zeker in, het is dan ook een lange knul... hij is 1.90 lang en dat lijkt vrijwel alleen maar benen te zijn...
Hij staat nog een beetje hoog op de poten.. zoals een veulen
Het was Schoolreisje enne nu hebben ze hier weekje vakantie!!!!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook schoolkamp of een ander vakantiereisje?
Die van mij heeft zich iig deze week het leplazerus gewerkt omdat hij schoolvakantie had en dus de kans had om een leuk zakcentje voor volgende week te verdienen
Ah... andere regio, andere vakantie/schoolkamp verdelingquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Het was Schoolreisje enne nu hebben ze hier weekje vakantie!!!!!![]()
Dank je liefquote:
Weet je het zeker?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:12 schreef kleinzusje het volgende:
Zet die APK hunk even op de vraagteken plek wil je ?
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:01 schreef kleinzusje het volgende:
Voor Demins en allen die het moeilijk hebben op dit moment:
![]()
Alleen en peinzend en met trage tred
Zoek ik mijn weg door de eenzaamste gebieden,
Terwijl ik steeds mijn ogen scherp laat spieden
Naar plaatsen waar geen mens zijn schreden zet.
Ik ken geen ander middel dat mij redt
Van ’t oog der mensen dat ik wil ontvlieden.
Want dat een laaiend vuur mijn bloed doet zieden,
Merkt ieder die maar even op mij let.
Ik denk dat berg en bos, rivier en veld
( en zij alleen) wel zien in welke mate
De stille pijn van de eenzaamheid mij kwelt.
Maar toch vind ik geen plaatsen zo verlaten
Dat Liefde mij daarheen niet vergezelt
Om steeds met mij, en ik met haar, te praten.
( Francesco Petrarca, Sonnetten en andere gedichten)
Nee, natuurlijk nietquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:13 schreef Leandra het volgende:
Wil APK dat wel??
Dat is trouwens toch gewoon David Beckham??![]()
nee schat dat ben ik alquote:
Print mn postgeschiedenis maar uitquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:20 schreef demins het volgende:
[..]
Heb je papieren die dat kunnen aantonen?![]()
Ik wel! [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |