Aha, nu heb ik de ava van Veulen ook doorquote:
Bite me!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Oh, sorry: ook jij een hele goedemorgen, Talitha!
Laat maar Gert. Ik ben niet kwaad, omdat je geen goedemorgen hebt gezegd. Ik heb gewoon een ontzettend pesthumeur.quote:
De COS is er ook nog: [COS#1356] Waar Jaap problemen met de streamers checkt maar zojuist:quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:29 schreef proh het volgende:
kan niet iemand even een webcam richten op zijn streams en die beelden delen met mij?
Goh, heeft ie eindelijk het touw, de pillen of de scheermesjes gevonden?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Stream 1: Brian die in bed ligt te sterven
Neuh hij heeft last van zielig ziek zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:37 schreef proh het volgende:
[..]
Goh, heeft ie eindelijk het touw, de pillen of de scheermesjes gevonden?
Zoooo! Da's een leuk schoolreisje!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:52 schreef Leandra het volgende:
Mont Blanc
Die 1000 km was een gokje, maar het zal vast niet veel minder zijn
Edit: m'n gokje was heel aardig, volgens de routeplanner is het 951,7 km.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Aha, nu heb ik de ava van Veulen ook door![]()
En ik hou nog wel zoveel van eenhoorns!!
Nou, ik zat net ff de site die bij het "schoolreisje" hoort te checken... maar dat komt wel goed volgens mij, degenen die de vragen en antwoorden hebben gemaakt hebben iig humorquote:
quote:Is er een café of disco?
Ja, 15 km lopen, ’s Avonds gaan we wel een paar keer naar Chamonix.
Ahhh mijn kid is gisteravond teruggekomen van een weekje Engeland.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:49 schreef Leandra het volgende:
Ik ga echt eerst even wat eten voor ik boodschappen ga doen... anders komt dat niet goed
Nog eea aan lekkers voor de kid meenemen voor op schoolkamp en dan mag ik de hele week eten wat ik lekker vind...![]()
Zal wel ff raar zijn... zo'n leeg huis terwijl je weet dat ie 1000 km verderop is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |