Ze helpt hem op het rechte pad blijven?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:15 schreef kleinzusje het volgende:
Sinds hij en Loes goede gesprekken hebben gaat het beter
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:17 schreef Lobasca het volgende:
En kleinzusje met kleur in haar ogen, of alleen rode lippen?
Dankjequote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:17 schreef kleinzusje het volgende:
Maar Ian, hoe kut het ook voor je is, de streams zijn zoooooooooooooooooooooooooooo saai. Je mist echt niks
Ik vrees van niet voor je, maar ik denk dat ik ze niet verleng..................... bevalt me prima zoquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dankjeen ik weet het.
Ik verwacht ook eigenlijk dat ze binnekort weer op gratis gaan omdat het nou eenmaal zo boeiend niet is en mensen gaan afhaken.![]()
Ze willen gewoon weten hoeveel mensen er mee willen kijken!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dankjeen ik weet het.
Ik verwacht ook eigenlijk dat ze binnekort weer op gratis gaan omdat het nou eenmaal zo boeiend niet is en mensen gaan afhaken.![]()
Het is jammer dat er dit keer niet zo'n actie is geweest als bij BB.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik vrees van niet voor je, maar ik denk dat ik ze niet verleng..................... bevalt me prima zo
Lijkt me dat ze daar ook op andere manier achter kunnen komen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:20 schreef awesomedude het volgende:
[..]
Ze willen gewoon weten hoeveel mensen er mee willen kijken!!
De COS gaat voor mijn gevoel wel veel langzamer.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:25 schreef kleinzusje het volgende:
Het valt me trouwens wel op dat er veel DGK newbees ( tevens fok oldbees) bij zijn gekomen sinds de betaling![]()
Zullen we samen huilen?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:30 schreef kleinzusje het volgende:
Ian Loes neemt NU wraak.....................![]()
Ik lig er uit![]()
Dit is harde terrorquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Ze neemt echt gruwelijk hard wraak!?
Gert heeft een direct lijntje naar Loes? Zuuuuuuuuuuuuuuuuuuusje!!!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:54 schreef Veulen het volgende:
Is dit de wraak van Gert?
Zo van zij geeft mij een naakte vrouw ik regel even dat Loes haar brian en natasia geeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |