De standaard cheatdatabase is versleuteld en die kun je niet bewerken.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:54 schreef donderopman het volgende:
Ik heb een vraagje,
Ik heb voor een spel cheats nodig maar die staat niet in de Database. nu heb ik wel de cheat editor gedownload maar ik heb totaal geen idee wat ik in moet vullen.
Dus mijn vraag kan iemand mij ermee helpen of kan ik van internet een XML bestand of gegevens halen?
Thanx, helaas stond de code er niet tussen maar wel een goede site om te onthoudenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De standaard cheatdatabase is versleuteld en die kun je niet bewerken.
Je moet ze zelf toevoegen aan de user cheatdatabase, en de codes kun je hier vinden
http://www.codejunkies.com/
Ok. Ik wil mn brain training profieltjes wel behouden natuurlijk..quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Werkt perfect. Saves worden netjes aangemaakt en weer geladen.
Werkt prima allemaal.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:11 schreef Cutebutpsycho het volgende:
tvp
wat ik me dus afvroeg..
werkt dat games saven bij r4ds een beetje goed?
't zijn meer de lastigere dingen die de wifi gebruiken. Netwerken zijn toch al niet mijn sterkste kant. Kwestie van gewoon even doen en beetje tijd voor nemen enzo. Ik ben er tot nu iig tevreden mee en heb geen spijt van de uitgave.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo moeilijk is het allemaal niet. Dankzij de automatische DLDI patching draait homebrew die daar gebruikt van maakt gewoon direct. Enkel een kwestie van het naar het SD kaartje slepen en niet meer.
Natuurlijk is er meer. De OP is al lang niet meer bijgewerkt.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:21 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Beetje weinig homewbrew als je het met de psp vergelijkt.
Of is er meer als in de start post vermeld wordt?
Zo'n R4 DS is super, makkelijk om spullen op te zetten en werkt als een tiet!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:42 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Werkt die op elke DS Lite die R4 DS ?
Want ik las dat met de oude grote ds er problemen waren met flash cards.
die usb kaartlezer werkt prima.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zou aanraden een R4 DS kaart, of een M3 Simply (hardwarematig hetzelfde). En daarbij een microsd kaartje (ook wel transflash genoemd) en een kaartlezer daarvoor (er wordt er standaard een simpele USB kaartlezertje bijgeleverd, maar die is bagger)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |