Wel hoorquote:
Try mequote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:18 schreef soylent het volgende:
Nope.Je betaalt per PC.
Iemand kan de beelden wel opslaan, maar alleen op zijn eigen PC bekijken. Wil je dit verspreiden moet het eerst gedecodeerd worden. En dat kan momenteel niet 'live'.
Kom maar met je gratis URL, dan gaan wij er wel allemaal ff aan hangen voor 2mbit/s per persoonquote:
Check op dit moment sopcast om p2p te streamen (sopcast.org). Iemand al verder gekomen?quote:
realtime decoderen is op dit moment niet mogenlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:24 schreef Adik het volgende:
[..]
Check op dit moment sopcast om p2p te streamen (sopcast.org). Iemand al verder gekomen?
aangezien we ook live voetbal kunnen doorlussen moet het toch ook wel mogelijk zijn met een stream...
Denk je serieus dat ik ook maar iets van Talpa op m'n PC wil hebben? Nee bedanktquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:27 schreef soylent het volgende:
[..]
Kom maar met je gratis URL, dan gaan wij er wel allemaal ff aan hangen voor 2mbit/s per persoon![]()
Maar ff serieus: laat maar weten hoe, altijd leuk om te leren. Ik ken FU4WM maar live is leuker natuurlijk.
Nee, ik denk serieus dat je poep praat over het real-time strippen en weer uitzenden van DRM-enabled ASF's, maar ik zou graag willen dat ik 't bij het verkeerde eind had, dus ik wacht nog steeds op wat uitlegquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:53 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Denk je serieus dat ik ook maar iets van Talpa op m'n PC wil hebben? Nee bedanktDoorsturen doe ik graag van andere streams
Wie heeft het ove real-time strippen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:02 schreef soylent het volgende:
[..]
Nee, ik denk serieus dat je poep praat over het real-time strippen en weer uitzenden van DRM-enabled ASF's, maar ik zou graag willen dat ik 't bij het verkeerde eind had, dus ik wacht nog steeds op wat uitleg
En dat dan voor 4 streams... Ik moet er niet aan denkenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:32 schreef milanese het volgende:
[..]
Wie heeft het ove real-time strippen?
Overlay uit mediaplayer via bijvoorbeeld een TV-out Composite je computer uit sturen, daarna weer opnemen met een capture kaart (ouwe Osprey of Decklink bijv.) en dat realtime doorstreamen?
hahahahahaha....toch leuk...thnxxxquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:30 schreef Adik het volgende:
LOL![]()
cam 1
cam 2
cam 3
cam 4
Als je biertjuh op heb zie je het vershcil niet![]()
Hahaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:02 schreef soylent het volgende:
[..]
Nee, ik denk serieus dat je poep praat over het real-time strippen en weer uitzenden van DRM-enabled ASF's, maar ik zou graag willen dat ik 't bij het verkeerde eind had, dus ik wacht nog steeds op wat uitleg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |