abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 oktober 1999 @ 04:29:00 #1
379 GeGs
Oh what the hell...
pi_194713
Hm, ik begin de BB-gewoonte van 'Prive' titels over te nemen, maar toch. Deze nacht beloofd spannende beelden . Bart en Sabine doen meer dan alleen maar handje vasthouden en Maurice en Karin houden elkaar warm . Mona blijkt een complete houtzagerij er uit te werken en moet waarschijnlijk een hinderwetvergunning aanvragen . Waarom verlaten genoemde heren om 4:20 hun bed weer? Diepzinnige gesprekken maken het _nog_ later.
Wat zal de toekomst brengen...

Hey, ik moet voor BB gaan werken...

Live young, die fast.
  zaterdag 2 oktober 1999 @ 05:10:00 #2
248 CAT
World Traveller
pi_194714
Sabine en Bart waren het zat. (vuile liegbeest, Bart wil haar gewoon, maar hij voelt dat Sabine hem niet wil) De grapjes die gemaakt worden over hun zg. 'romance'. Over wie hadden Sabine en Bart het in de tuin! Dat kon ik allemaal niet goed verstaan. Hadden ze het nou over iedereen? Of over Mona?
-=***One nation under a groove***=-
pi_194715
okeej dan
To beer or two beer...
pi_194716
nog een keer
To beer or two beer...
pi_194717
Wat vroeg Bart nou toen hij naast Sabine kwam liggen. Of ze bang was voor hem na al die verhalen van buiten?
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zondag 3 oktober 1999 @ 20:35:00 #6
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_194718
Bart: 'Ben je bang voor mij?'
Sabine: 'Voor jouw? Hoezo?'
B: 'Alles wat ze schrijven, wat je zo hoort'
S: 'Nee hoezo?'
B: 'Nou, dat vind ik wel eng'
S: 'Wat?'
B: 'Dat andere mensen zich gaan bemoeien met jouw leven'

Zoiets kon ik uit het gesprek opmaken na het volume opgekrikt te hebben

pi_194719
We moeten natuurlijk blijven afvragen in hoevere dit alles door Veronica geplant cq uitgebuit wordt. Het valt wel verdacht veel op dat er in elke uitzending wel wat over Bart en Sabine zit en dit levert natuurlijk weer extra kijkers op als die horen dat er twee mensen in het BB huis zitten te vogelen.
Dat gesprek in bed was niet echt interessant. Het wordt pas leuk als ze samen onder de douche gaan maar ja de vraagis dan weer of V. zo ver gaat om dit ook te laten zien op TV.
Beauty lies in the eye of the beholder.
pi_194720
Die 2 zonderen zich ook regelmatig af van de groep, dus dan krijg je dat geouwehoer.
pi_194721
Waarom zou je je gaan afzonderen als je toch niets van plan bent. Waarom laten ze niet gewoon wat stevige actie op tv zien in plaats van dat stomme geknuffel de hele dag (waar sommige in het huis naar eigen zeggen behoefte hebben )
Beauty lies in the eye of the beholder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')