Meen je dat serieus?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:27 schreef Lienekien het volgende:
Borsten, Erik.
Dat van die nieuwe was een grapje, maar dat citeerde Thisbe niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Het staat vast niet voor niets tussen aanhalingstekens, als ik Lienekien een beetje ken.
Een blauwe!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:51 schreef Thisbe het volgende:
Hè verdorie. Dan vraag ik maar wat voor bh je hebt gekocht.
En ondertussen ga ik even de lege flessen naar de glasbak brengen.
Dat is een hartje op z'n kant. Een beetje zoals :-) enzo, maar dan de andere kant op en een hartjesvorm.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:54 schreef Lienekien het volgende:
Oh, Erik. Weet jij wat dit betekent: <3 ?
Maar áls je nieuwe zou kopen, Lienekien, werden ze dan groter of werden ze dan kleiner?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:50 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij zijn er mensen nu de draad kwijt.
Wat vind jij?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:17 schreef broer het volgende:
[..]
Maar áls je nieuwe zou kopen, Lienekien, werden ze dan groter of werden ze dan kleiner?
Ja, maar áls.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:26 schreef broer het volgende:
Heel politiek correct vind ik dat je überhaupt geen nieuwe tieten moet aanschaffen.
O, dan. Groter, Lienekien. GROTER! GROTER!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:26 schreef Lienekien het volgende:
Ja, maar áls.
Nog groter?!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:28 schreef broer het volgende:
[..]
O, dan. Groter, Lienekien. GROTER! GROTER!
Er zijn mannen voor wie dat niks uitmaakt.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar je weet toch niks van haar huidige grootte af?
Dat zijn stomme mannen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er zijn mannen voor wie dat niks uitmaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |