Tuurlijk, die classics die als arcade worden uitgebracht zuigen allemaal.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:46 schreef osho het volgende:
maar het zijn wel next-gen arcade's, met een leuke HD background
Ik wel bij Street Fighter....maar die controls...ouchquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:48 schreef Heintje het volgende:
[..]
Tuurlijk, die classics die als arcade worden uitgebracht zuigen allemaal.
Of je moet het vroeger heel veel gespeeld hebben en dat nou weer willen doen. Maar dat gevoel heb ik nog bij geen 1 classic arcade gehad.
Worms is gewoon een 2d shoot out met wormen, kies een wapen en omstebeurt moet je de andere worms knallen, erg leuk.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:58 schreef osho het volgende:
Lumines Live, Zuma, Luxoren zo zijn er nog wel een paar die erg leuk zijn.
Is er ergens een goede beschrijving van Worms op de 360 of zit er gewoon een goede help functie in. Het schijnt een leuk spel te zijn, maar heb er nooit veel van gesnapt
Er zit een tutorial in waar het belangrijkste wel wordt uitgelegt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:58 schreef osho het volgende:
Lumines Live, Zuma, Luxoren zo zijn er nog wel een paar die erg leuk zijn.
Is er ergens een goede beschrijving van Worms op de 360 of zit er gewoon een goede help functie in. Het schijnt een leuk spel te zijn, maar heb er nooit veel van gesnapt
No Offence, maar jouw game smaak verschilt nogal erg dat ik me eigenlijk niks van aantrek wat jij van games vind.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:34 schreef Retarded het volgende:
[..]
waarom heb je daar een review voor nodig daner zijn al 3 of 4 mensen hier die zeggen dat de game super is, en dat het een veel verbeterde versie van Spider-Man 2 is. Dat lijkt me genoeg reden om hem te halen als je de vorige games ook goed vond.
Maar eens kopen als ik weer geld heb, eerst door mijn backlog heen werken...quote:
Ik heb het spel wel 2 hele uren kunnen spelen voordat mijn xbox het begaf!quote:
Lekkerquote:
Niet stoppen voordat je level 10 bent... dan wordt het spel pas leuk.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gister wat Guitar Hero gedaan, erg tof toch weer. Mocht die ooit afgeprijsd worden dan haal ik m zelf ook.
Vandaag ga ik beginnen met Dead Rising. En dan beslis ik na het weekend of het een toffe game is of niet
Ooh!quote:
Zat in dat pakketje wat ik gister gehaald hebquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:55 schreef linebear het volgende:
zit te denken om uno te kopen... maar op deze manier speel ik meer arcade games'dan 'echte'games
Je kunt het idd met een cam spelen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:37 schreef Leonos het volgende:
Voor Uno moet je toch een camera hebben? Of wat is het eigenlijk?
quote:
Had er aan zitten denken om daar de TT van te maken. Maar weer een wachten titel leek me niks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |