Vrouwenquote:Op zondag 6 mei 2007 22:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Dat heb ik een paar jaar geleden gehad, kreeg altijd commentaar dat ik te mager was (kilootje of 48), toen kwam ik dus wat aan krijg heel de avond opmerkingen over mijn buikje van mijn vader en zusje.
Toen zusje en ik 's avonds uitgingen heb ik heel de avond mijn buik in gehouden![]()
Erkenbaar, vrouwen met een super figuur en dan echt zo van "kijk die vetrollen omg!!!11"quote:Op maandag 7 mei 2007 00:35 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Vrouwen![]()
Het jammere is dan weer dat diegene met een prima figuur zich te dik vinden maar bij de echte vetkleppen mag je er niets van zeggen![]()
Er hangt hier in mijn huis ook een bord. Ik heb 1 keer in mijn leven 180 gegooidquote:Op maandag 7 mei 2007 00:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
uhuh en dat kunnen wij heul goed eej ienepien![]()
je bent er weerquote:Op maandag 7 mei 2007 00:35 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Vrouwen![]()
Het jammere is dan weer dat diegene met een prima figuur zich te dik vinden maar bij de echte vetkleppen mag je er niets van zeggen![]()
Ik versla je SOLquote:Op maandag 7 mei 2007 00:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
quote:
Als er een poedelprijs is doe ik meequote:Op maandag 7 mei 2007 00:41 schreef Agiath het volgende:
Ik ruik hier potentie voor een fok-dart-meet?
kom maar opquote:Op maandag 7 mei 2007 00:41 schreef Agiath het volgende:
Ik ruik hier potentie voor een fok-dart-meet?
miss wil ienepien wel de poedelprijs van de avond zijnquote:Op maandag 7 mei 2007 00:42 schreef Autoreply het volgende:
[..]
![]()
[..]
Als er een poedelprijs is doe ik mee![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 00:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
miss wil ienepien wel de poedelprijs van de avond zijn![]()
Zolang je de score's maar kan tellen hequote:Op maandag 7 mei 2007 00:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
kom maar op
ohnee Milou heeft mijn bril kapoet gemaakt, dus zie geenene flikker![]()
jamaar elke keer als ik een pijl gooi en dan naar het bord moet lopen om te kijken waar het ding in is geprikt gaat 'm ook niet wordenquote:
Het sex-appeal van de brildraagsterquote:Op maandag 7 mei 2007 00:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jamaar elke keer als ik een pijl gooi en dan naar het bord moet lopen om te kijken waar het ding in is geprikt gaat 'm ook niet worden![]()
Ik vind een bril bij een vrouw altijd nogwel een afknapperquote:
Wat stel je voor?quote:Op maandag 7 mei 2007 00:48 schreef Agiath het volgende:
Word het trouwens niet eens tijd voor een wat mooiere OP?
Beetje ala PUB SC zeg maar, met semi-artistieke balkjes met krullende letters e.d.quote:
De details zal ik je onthouden maar mijn bmi is 25, op het randje dus..quote:Op maandag 7 mei 2007 00:07 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
hoe zwaar weeg je en hoe lang ben je? je moet je bmi index gewoon goed houden
Jahaaaaaa dr zitten nog 3 van die meiden in mijn teamquote:
ik zit op 18 ofzo dus ik kan nog wel tot het randje?quote:Op maandag 7 mei 2007 00:52 schreef Ienepien het volgende:
[..]
De details zal ik je onthouden maar mijn bmi is 25, op het randje dus..![]()
Lijkt me een strak plan. Ik zie de afbeeldingen wel voorbij komenquote:Op maandag 7 mei 2007 00:51 schreef Agiath het volgende:
[..]
Beetje ala PUB SC zeg maar, met semi-artistieke balkjes met krullende letters e.d.
+ alle vorige topics mooi gesoorteerd en elke OP nieuwe 'golden quotes'
of niet?
Bij de meeste vrouwen groeit de cupmaat toch mee met 't gewicht. Jij bent de uitzondering daaropquote:Op maandag 7 mei 2007 00:52 schreef Ienepien het volgende:
[..]
De details zal ik je onthouden maar mijn bmi is 25, op het randje dus..![]()
Ik weet nie hoe het bij jou zit, maar bij mij fluctueert het nogal...quote:Op maandag 7 mei 2007 00:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ikke nooitquote:Op maandag 7 mei 2007 00:40 schreef Agiath het volgende:
[..]
Er hangt hier in mijn huis ook een bord. Ik heb 1 keer in mijn leven 180 gegooid![]()
Jullie?
Ja gooi jij jezelf effe voor de leeuwenquote:Op maandag 7 mei 2007 00:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
miss wil ienepien wel de poedelprijs van de avond zijn![]()
Geen excuses, vorige week moesten we ook tegen een team en een van die gasten was ook poepblind, moest de schrijver bij elke worp roepen wattie gegooid hadquote:Op maandag 7 mei 2007 00:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jamaar elke keer als ik een pijl gooi en dan naar het bord moet lopen om te kijken waar het ding in is geprikt gaat 'm ook niet worden![]()
Wat denk je nu dat ik 180 kilo ben ofzo?quote:Op maandag 7 mei 2007 00:54 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Bij de meeste vrouwen groeit de cupmaat toch mee met 't gewicht. Jij bent de uitzondering daarop![]()
ik was de laatste keer dat ik heel seizoen meegooide als 11de geëindigd in onze poule, was sowieso de hoogstgeëindigde vrouwquote:Op maandag 7 mei 2007 00:54 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ik weet nie hoe het bij jou zit, maar bij mij fluctueert het nogal...![]()
man/vrouw=>communicatiequote:Op maandag 7 mei 2007 00:59 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Wat denk je nu dat ik 180 kilo ben ofzo?![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 00:54 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Lijkt me een strak plan. Ik zie de afbeeldingen wel voorbij komen![]()
[..]
quote:
milou met een paar van mijn bekers aan de haalquote:Op maandag 7 mei 2007 01:00 schreef Ienepien het volgende:
ow nou
ik sta ergens halverwege, maar qua vrouwen ben ik toch wel de top in mijn poeltje (last time I checked.... )
tsk nou vooruit maar weerquote:
Bling Bling city??quote:Op maandag 7 mei 2007 01:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
milou met een paar van mijn bekers aan de haal![]()
[afbeelding]
Slaap lekkerquote:Op maandag 7 mei 2007 01:04 schreef Ienepien het volgende:
[..]
tsk nou vooruit maar weer![]()
Moppies, ik gaat schlafen, morgen weer fijn aan het werk
zo moeilijk is het niet een topic in STA| te vindenquote:Op maandag 7 mei 2007 01:06 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Bling Bling city??![]()
Truste!![]()
Ow ja niet weer het hele topic volspammen anders moet ik zo zoeken morgen...
Omaquote:Op maandag 7 mei 2007 01:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
milou met een paar van mijn bekers aan de haal![]()
[afbeelding]
Ik zat nog ff met Dennis te bierenquote:
Wat maak je uitquote:
pffffffffft glkkg maar dat ie net alsof deedquote:Op maandag 7 mei 2007 01:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zo me computer doet het weerklote pc viel uit en deed alsof hij dood was
Ja maar hij lachte zo liefquote:
Ik ga morgen de OP ff updaten. Dan zal ik 's tellen; volgens mij is 't nummer 27quote:Op maandag 7 mei 2007 01:17 schreef admiraal_anaal het volgende:welk nummer topic is dit eigenlijk
t'gaat hier zo snel dat het gewoon niet meer bij te houden is
topic # 87 en een halfquote:Op maandag 7 mei 2007 01:17 schreef admiraal_anaal het volgende:welk nummer topic is dit eigenlijk
t'gaat hier zo snel dat het gewoon niet meer bij te houden is
heb je die ene nog bijgevoegd die je was vergeten?quote:Op maandag 7 mei 2007 01:18 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik ga morgen de OP ff updaten. Dan zal ik 's tellen; volgens mij is 't nummer 27![]()
quote:
Berichtjes vanuit Delft (GEEN SLOWCHAT!!!) deze dus...staat er niet bijquote:Op maandag 7 mei 2007 01:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heb je die ene nog bijgevoegd die je was vergeten?
quote:Op maandag 7 mei 2007 01:18 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik ga morgen de OP ff updaten. Dan zal ik 's tellen; volgens mij is 't nummer 27![]()
Je sais. Net terug van vakantie enzo. Morgen dus een vernieuwde OPquote:Op maandag 7 mei 2007 01:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Berichtjes vanuit Delft (GEEN SLOWCHAT!!!) deze dus...staat er niet bij
Slaapse jongenquote:Op maandag 7 mei 2007 01:29 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Je sais. Net terug van vakantie enzo. Morgen dus een vernieuwde OP![]()
Ik ga overigens lekker tukken. Slaapse allemaal![]()
trustequote:Op maandag 7 mei 2007 01:29 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Je sais. Net terug van vakantie enzo. Morgen dus een vernieuwde OP![]()
Ik ga overigens lekker tukken. Slaapse allemaal![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 03:41 schreef Dribbel_ het volgende:
wat is dat delft topic toch kut
Het is ook maandag hequote:Op maandag 7 mei 2007 12:13 schreef sanni het volgende:
[..]
[afbeelding] ben nu al 3 uur in Delft en er is hier dus echt niets open voor 10:00 uur. [afbeelding] Maar goed, wat ik moet doen vandaag kan ik wel doen en daar gaat hem om.
Dan noem je ook watquote:Op maandag 7 mei 2007 12:29 schreef Autoreply het volgende:
[..]
In Zeeland is er op maandag uberhaupt niets open![]()
quote:
Wtfquote:Op maandag 7 mei 2007 13:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ben alweer unbanned
![]()
Valt mee maar 10 uurtjes in totaal ofzo![]()
@ienepien: das niet zo best![]()
komt omdat ik verders nooit bagger enzoquote:Op maandag 7 mei 2007 13:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wtf
Als ik het zou doen, zou ik minimaal een week weg zijnHad ik maar tieten
Ja vastquote:Op maandag 7 mei 2007 13:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
komt omdat ik verders nooit bagger enzo![]()
Jeetjequote:Op maandag 7 mei 2007 14:08 schreef SeaOfLove het volgende:
Maar ik ga Milou zo ff ophalen van school, ze was ruim een week met haar vader op vakantie.
Had haar gisteren weer ff aan de foon, het enige wat ze snikkend uit kon brengen was: mama mee, mama mee...niette papa meer. Toen ze opgehangen had ging ik van![]()
Nou ik heb mijn werk gebeld dat ik ziek ben en ik lig met mjin slaapzak op de bank te zappenquote:Op maandag 7 mei 2007 13:01 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Als in? De tekst is niet geheel compatibel met de smiley![]()
Tofquote:Op maandag 7 mei 2007 15:54 schreef Autoreply het volgende:
Beterschap Ienepien![]()
Nah, dan maar 's wat vakantiepics:
[afbeelding]
Schwarzwalder Hochstrasse; in de buurt van Baden-Baden![]()
[afbeelding]
In 't zuiden was het niet onbewolkt though
[afbeelding]
De twee scheurijzers
[afbeelding]
Ergens aan de Moesel
[afbeelding]
Zoek AR![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
M'n verjaardag
[afbeelding]
That's me![]()
dat was toch van pindakaasquote:Op maandag 7 mei 2007 18:19 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Daar word je later groot en sterk van![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |