abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194678
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH

heb ik een keer beeld en geluid
hebben Bart en Sabine net tegen de groep gezegd dat ze elkaar alleen aardig vinden en dat ze alleen maar veel naar elkaar toe trekken.

SHIT

weer geen sex in BB

op het moment dat M. haar kans grijpt om Bart te pakken dan moet ik in gaan grijpen.

moet ik toch een monoTARAcoctail het huis in gooien.

Dat Commentaar van M. moet niet langer zo doorgaan want dan gaat die brandende fles alsnog dat hok in.}:0

Heb ik een keer beeld slaat het weer eens nergens op, wat vinden jullie daar nou van ??????

pi_194679
Wordt er dus voorlopig weer niet gesjoeld

zegt die B. die denkt dat we haar vergeten zijn, NIET DUS

dat ze alles kan zeggen
"wie troost Bart dan?"

Nou ik hoop jij niet want dan komt het allemaal niet goed.
B heeft gewoon geluk dat M nog erger is

maar verder vind ik dat BB gedoe Gaaf.

Kan iemand me vertellen wat er allemaal precies met Baretta aan het handje is.

zaterdag 2 oktober 1999 @ 01:50:00 #3
248 CAT
World Traveller
pi_194680
CAT is happy, want sinds vanochtend doet mijn kabelmodem het weer na 15 dagen en kon ik mijn 33k6 (NOOD) modempje aan de kant zetten. Er gaat een werled voor mij open! Ik kan ineens streams zien en wel alle 4. Kan alleen niet alles goed verstaan toen Sabine en BArt buiten stonden! Wie was nou diegene die waar ze zich aan irriteerden? Mona? Of de hele groep?
-=***One nation under a groove***=-
  zaterdag 2 oktober 1999 @ 05:55:00 #4
248 CAT
World Traveller
pi_194681
Wat is die Bart toch een zacht gekookt eitje! Hij zei deze week nog in de keuken dat hij Sabine erg leuk vond! En iedereen die het gezien heeft, weet dat hij absoluut MEER dan 'alleen leuk' bedoelde! Maar ja, Sabine wil niks met BART. Meneer wil niet afgaan en zegt nu ook ineens dat hij Sabine 'alleen leuk' vindt. Pfffffffffffffffffff

BARTaal = iets anders zeggen dan dat je bedoeld.
geBARTaal = iets anders zeggen dan dat je bedoeld, maar dan in gebarentaal.
BARTometer = liegmeter
BARTbeque = stukjes BARTvlees op de BBQ
BARTman = Barman die een vrouw leuk vind maar als hij een blauwtje loopt, zeggen dat hij die vrouw 'alleen leuk' vindt.
BARTkruk = kruk die 'alleen kut' zit.
BARTière= een lafboom
BARTicaderen = Bart zijn mond snoeren
BARTdeel = Hoerenhuis voor BART look-a-likes

zaterdag 2 oktober 1999 @ 05:58:00 #5
248 CAT
World Traveller
pi_194682
Oh jee, heb spelfouten gemaakt. Word ik nu weer verbeterd?

pi_194683
CAT..LOL..Da´s nou het enige positieve aan Bart...de BARTtellingen. Bart durft gewoon geen IniTARAtief te nemen. Als ie nou echt een vent is Duikt ie er gewoon bovenop, want Sabine wachTARA gewoon op.....
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_194684
BARTARA = Je wilt het niet weten
Jordi
http://home.gelrevision.nl/jordirom/

zaterdag 2 oktober 1999 @ 15:44:00 #8
248 CAT
World Traveller
pi_194685
Volgens BARTje = volgens een onbetrouwbare bron...
pi_194686
Bart en Sabine moeten niet zeiken over vriendschap Iedereen ziet toch van op kilometers afstand dat ze op elkaar geilen.
Ze moeten zich gewoon niet inhouden er is lekker op los ******
Proud to be a scout
  FOK!fossiel zaterdag 2 oktober 1999 @ 17:26:00 #10
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_194687
Jeetje wat een schijnheilig gedoe,...

Ik zie een nachtzoen of wat noemde ze het? een 'opbeur'-zoen toch wel anders of niet?!

Volgens mij wordt het nog wel wat, maar durven ze het niet echt en zeggen ze daarom dat ze elkaar gewoon 'leuk' vinden..

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  zaterdag 2 oktober 1999 @ 22:55:00 #11
483 sdb
Pluk de dag
pi_194688
quote:
op 10-02-1999 om 05:55 AM schreef CAT het volgende:

BARTometer = liegmeter
BARTman = Barman die een vrouw leuk vind maar als hij een blauwtje loopt, zeggen dat hij die vrouw 'alleen leuk' vindt.
BARTière= een lafboom

Zpelvouten: 'je bedoelT' en 'die een vrouw leuk vindT'
Life is a moment in space

zaterdag 2 oktober 1999 @ 23:07:00 #12
571 Toxygen
Niet zo heel giftig...
pi_194689
Hoi hoi allemaal!

Mijn eerste post, maar ik lees alles hoor! (keep up the good work, Danny!)

Effe reageren op dat Bart en Sabine gedoe: Tuurlijk wil Bart Sabine wel, da's echt overduidelijk! Volgens mij hadden hij en Mona het erover en toen zei hij iets van dat het allang een soort romance was, ofzoiets vaags. Dus toen gaf hij het min of meer toe en dat gaat hij nu terugkrabbelen, omdat Sabine het allemaal veel lichter opvat dan hij! Maar goed, eerlijk gezegd vind ik het wel aandoenlijk, hoor, vooral vrijdag op tv: toen ze samen zo knusjes op dat bed lagen. Hadden ze het toen niet over dingen stiekum doen trouwens? Ideetje trouwens: kunnen zij ook niet onder het bed gaan liggen, net als Ruud??!
Maar ik denk eigenlijk dat Sabine nooit gaat toegeven aan Bart. Want stel dat ze wat zouden beginnen samen, ze zitten daar opgesloten (duh!!) en dan ben je een setje, zit je constant op elkaars lip. Kan in het begin wel leuk zijn, maar dat wordt je toch ook gauw zat? Of zie ik dat verkeerd? Ik denk dat als Sabine al geinteresseerd is in Bart, dat ze dan de boot af gaat houden, totdat ze het huis uit zijn... anders maken ze minder kans op die 250.000 gulden aan het eind van de rit. Denk ik...

Nou, tot zover mijn eerste bijdrage =)

Groetjes!

Ok, here goes nothing!
pi_194690
Voor iemand die net 8 hechtingen heeft gehad zit Ruudje er anders nog errug relaxed bij. Net als de anderen overigens! Op dit moment zitten ze ontzettend te ouwehoeren over drank het lijkt nu echt een bonte avond op schoolkamp te worden met onze flosofische vrijbuiter Ruuuuud als de eeuwige zittenblijver en Monaaaa als horecavaaa
pi_194691
Ik vrees dat we het niet mee gaan maken dat Bart en Sabine saampjes fijn van bil gaan, want was het niet de preutse Sabine die in haar contract op wilde laten nemen dat er geen blootbeelden van haar uitgezonden mochten worden?
Toch hoop ik dat ik ongelijk ga krijgen. Daarnaast is het zo dat het vlees zwak blijft. Ook zal er een moment optreden dat (zoals Bart al opgemerkt had) ze alle schaamte voorbij zijn en niet meer letten op de camera.

Where there's a will...I want to be in it.<P>
pi_194692
BARTometer = liegmeter
BARTière= een lafboom

Ik heb er nog een paar.

BARTograaf = meter die uitslaat als sabine in de buurt is.
BARTiest = Iemand die een(slechte)rol speelt

See you when i see you

Ruud

pi_194693
Nou BartBoy wil natuurlijk erg graag, maar ja waarschijnlijk heeft Sabine wel smaak en dus gaat dat toch niets worden. Sabintje duikt eerder met Maurice de spreekwoordelijke kast in dan met Bart. Voo buit de paar momenten van B. en S. gewoon enorm uit om het maar soap-achtig te laten worden voor de kijkers.
Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).

zondag 3 oktober 1999 @ 14:27:00 #17
593 sjak
Juffie Bloem
pi_194694
Het is toch net het echte leven, iedereen draait om elkaar heen. Niet durven uit te spreken wat je voelt.
Terugkrabbelen als de andere partij laat merken niet geinteresseerd te zijn.
En niet kunnen zien dat, dat eigenlijk een leugen is
Lekker douchen!
pi_194695
als bart echt gek op sabine is kan hij beter wachten tot na het project. zelfde geldt voor sabine.
ik zou dus echt niet in dat huis op tv meer dan tongzoenen!
maarja, dat wil het publiek waarschijnlijk weer wel.

Lukas

http://surf.to/BigBro

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')