quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:20 schreef Z het volgende:
[..]
Het is vrij simpel, zoals ik eigenlijk al verwacht had. Je kan de tabellen maken bij: Analyse->Tables->Custom Tables. Klik linksboven rechts op je vvt variabele en maak er een 'nominale' variabele van ipv 'scale'. Sleep de leeftijds variabele naar de rows en dde vvt variabele naar de colums. Klik links onder bij Defineop N% Summary ... en selecteer links SUM en voeg die toe aan de tabel. Et voila.
Ja, dat klopt ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
En je bent een keer bij een gereformeerd vriendje wezen spelen omdat hij zo'n mooi treinenstel had. Vergeet vooral dat niet. Komt in wezne op hetzelfde neer.
Hm.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Gewoon een zakelijk verslag van de gebeurtenissen geven, en wat licht afwijkende bijvoegelijk naamwoorden toevoegen, her en der door de tekst heen een of meer psychologische verbanden of symbolen toevoegen et voila. Een gepaste anecdote is geboren. Zoveel schrijvers doen het op die manier.
Nog 2.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:49 schreef Z het volgende:
Als je nog vragen heb dan merk ik het wel.
Arnon Grunberg heeft er vooral een handje van.quote:
Ik dacht in termen van gelijke strekking.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:16 schreef JAM het volgende:
Die Claudia toch. Die scriptie van haar klinkt zowaar interessant!.
Was jij nou liefhebber van Arnon?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:16 schreef JAM het volgende:
[..]
Arnon Grunberg heeft er vooral een handje van.
Och, om nu een aantal van die modeziektes helemaal wetenschappelijk en statistisch te gaan beschouwen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:16 schreef JAM het volgende:
Die Claudia toch. Die scriptie van haar klinkt zowaar interessant!.
Ze is heel slim en lief en aardig. Maar wel dyslectisch.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:40 schreef LXIV het volgende:
Zijn dat wel normale mensen? Ik bedoel: je hebt ook liefhebbers van dierensex of mensen die postzegels verzamelen. Zo las ik vandaag van een man die al dertien jaar in zijn graf op de dood ligt te wachten. Maar die Grunberg-liefhebbers: krijg je het in de gaten wanneer je langer dan vijf minuten met ze spreekt?
c. valt nu op voorhand al af. Ik denk dat b. het beste is, mits het ook nog enige humor bevat.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:42 schreef Lienekien het volgende:
Jah, hoe zal ik daar nou es op reageren?
a. In verontwaardigde Lienekien-mode
b. Met equivalente misplaatstheid
c. Helemaal niet.
Ja, je kunt geen ijzer met handen breken.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
c. valt nu op voorhand al af. Ik denk dat b. het beste is, mits het ook nog enige humor bevat.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze is heel slim en lief en aardig. Maar wel dyslectisch.
Het was allemaal een test? Je quasi-nieuwsgierigheid was om me uit de tent te lokken, hè? Ik wist het. Ik WIST het!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is ook wel nodig als je Grunberg wil waarderen!
Erik, je laat je steeds minder snel de kast op jagen, hebt veel meer zelfvertrouwen dan een half jaar geleden en reageert met steeds meer humor!![]()
Domheid is van alle tijden.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Och, om nu een aantal van die modeziektes helemaal wetenschappelijk en statistisch te gaan beschouwen.
Maak dan liever een vergelijking tussen het aantal keren dat de naam van zo'n ziekte op TV gevallen is, en de stijging van het patientenaantal.
Nou, een test veronderstelt een vooropgezet plan en een uiteindelijk doel. Noem het eerder een constatering.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was allemaal een test? Je quasi-nieuwsgierigheid was om me uit de tent te lokken, hè? Ik wist het. Ik WIST het!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |