Ik denk dat ik het hierbij maar laat.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:31 schreef LXIV het volgende:
Verantwoording afleggen hoeft dan dus niet meer.

Dat neemt nog steeds niet weg dat je niet 'zomaar' zo'n PGB krijgt toegewezen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:34 schreef LXIV het volgende:
Je zou toch het artikel moeten lezen. Tot 2500 euro hoeft er dus echt geen verantwoording meer te worden afgelegd.

Dat vind ik ingewikkeld. Het lijkt simpel.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dat er mensen zijn die er misbruik van maken, dat zegt alleen maar dat er mensen zijn die er misbruik van maken.

Ofhet dankzij mijnvader nóg leuker wordt, moet ik afwachten. Ik ga er wel een beetje van uit, maar helemaal zeker ben ik er niet van.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:48 schreef Lienekien het volgende:
En is dat ook omdat je met je vader gaat?

Dat draagt in ieder geval bij aan de gezelligheid, jaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:52 schreef Lienekien het volgende:
Hij neemt de portemonnee mee, neem ik aan. Veel plezier alvast.

TT?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:56 schreef Lienekien het volgende:
Mijn vader nam mij vroeger wel eens mee naar de kermis als het TT was. Dan mocht ik volgens mij tien gulden besteden.

Ja. En best een risico ook. Ik doe het ook wel eens en dan kom je niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:01 schreef broer het volgende:
Ah, op die manier. Wat attent van je.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |