Nummers zoals born in the USA kunnen mij van hem het meest bekorenquote:
Meen je dat nou? De tekst is sterk, en de combinatie met de keiharde muziek ook, maar niet z'n beste, wat mij betreft... Nummers zoals? Wat meer dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nummers zoals born in the USA kunnen mij van hem het meest bekoren![]()
Ach als het fikt dan fikt het. En hij valt toch in het niet bij de Nederlandse.quote:
welke barkeepsterquote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:12 schreef Flipper01 het volgende:
Zo, het was gezellig in de pintelier.
Ik ontdekte gisteren iets tofs. Je moet op google eens zoeken op "maxmark" en dan afbeeldingen, eerste resultaatquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sepo.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:52 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik ontdekte gisteren iets tofs. Je moet op google eens zoeken op "maxmark" en dan afbeeldingen, eerste resultaat
Je avatar en benen doen het bij mijn naam ook goedquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Verder zoeken levert ook een paar keer m'n benen op
[arrogant]Mijn benen doen het toch altijd goed?[/arrogant]quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je avatar en benen doen het bij mijn naam ook goed
http://images.google.nl/images?svnum=10&um=1&hl=nl&rls=GGLG%2CGGLG%3A2006-01%2CGGLG%3Anl&q=du_ke
Dat haalt het speciale er wel een beetje afquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
[arrogant]Mijn benen doen het toch altijd goed?[/arrogant]
Echt raar eigenlijk zeg... ik heb al meerdere users geprobeerd en ik sta er echt vaak tussen.
Jij was de eerstequote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:28 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat haalt het speciale er wel een beetje af![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |