quote:Is dat niet de deluxe edition van Noble Beast? Meen me zoiets te herinneren. Of heette die anders?Op woensdag 20 oktober 2010 20:46 schreef Norrage het volgende:
Volgende week komt als het goed is zijn nieuwe album uit, Useless Creatures. Een nieuwe track is hier te horen:
http://listn.to/AndrewBird
Ik vind het een beetje meer van hetzelfde, maar het is zeker wel weer mooi
quote:Ok, voortaan moet ik meer research doen..maar...voor mij iig nieuwe nummersUseless Creatures Coming Soon... That's right! - previously only available with last year's Noble Beast deluxe edition, Andrew's instrumental album Useless Creatures will be available through Fat Possum on October 25th as a stand alone LP and CD. The record will also be released in Europe this fall through Bella Union.
Hij stond vrijdag 2 weken terug in NLquote:Op maandag 19 maart 2012 14:33 schreef Felagund het volgende:
Idd een erg fijn plaatje, die nieuwe. Hopelijk komt hij nog hier in de buurt, ik zie tot nu toe alleen concerten in Engeland, Ierland en 1 in Spanje staan.
Volgens mij heb ik hem al twee keer in een november gezien..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:09 schreef Norrage het volgende:
Waarom wist ik niet dat hij 15 November in de Melkweg staat?
Man o man, november is echt helemaal vol met goede concerten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |