Als streamer niet nee, omdat wij verdomme alles weten en hoe het daar werktquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:58 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik word hier toch ZO gestoord van. De redactie bepaalt gewoon wie er uit mag en wie niet en de bewoners hebben totaal niks meer te zeggen. Dat maakt het gewoon NIET meer leuk om te volgen als kijker.
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:00 schreef Napster het volgende:
Ik ga Lost kijken
Vanaf morgen gelukkig geen streams meer, nepprogramma
Hij heeft zij reet afgeveegd aan haar lakens. Hoe diep kan je zinken. Als Cora maar enig verstand had, kon ie oprotten met dat huwlijkquote:
Mensen kijken veel naar de streams, maar zien niets. Mensen die opgelet hadden na het laatste Huub-Jaap incident zagen meteen dat Huub en Jaap een geforceerd gesprek hadden buiten bij de vijver. Toen werd meteen duidelijk dat Huub Jaap erin zou gaan houden omdat dat zo door de redaktie bepaald was.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:58 schreef mootie het volgende:
Waarom zijn jullie hier allemaal boos op Huub? Hij is gewoon genaaid, heel simpel.
Thank's FEBOquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:59 schreef Leandra het volgende:
GVD heb je je once in a lifetime opportunity omdat Brian wel bereid is Jaap eruit te stemmen, houdt Huub Jaap binnen
Ja ik keek niet meer door die goorlap, zat vaak misselijk achter mijn pc door die vetklepquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:59 schreef Leandra het volgende:
GVD heb je je once in a lifetime opportunity omdat Brian wel bereid is Jaap eruit te stemmen, houdt Huub Jaap binnen
Ik zag vandaag een interessant filmpje van Lieke op goudenkooi.tv waar ze vertelt over dat Huub alles voor het spel doet, bijvoorbeeld dat gedoe met Amanda, en dat Lieke zelf ook iets voor het spel over moet hebben..... zal ze Brian bedoelen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:01 schreef getl0st het volgende:
Lieke en Amanda nu beide tegen Huub..
Lieke opeens bij Natasia op schoot.. Kunnen Lieke en Amanda lekker met Brian aanpappen en Huub weer gek maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |