LOLquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Stefan, vroeger, in de middeleeuwen.
dit scenario was toch wel duidelijk dat dit zou gaan gebeuren.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is duidelijk. De redactie heeft vast doorgegeven aan Brian dat Huub Jaap er in houdt. Dit hebben ze geflikt om leuke tv momenten te scoren.
pmslquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:58 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ZIE IK ERUIT OF T SLECHT MET ME GAAT??????
[afbeelding]
juistquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:56 schreef Kinga het volgende:
Nu ff gescripte ruzietjes erin gooien... allemaal fake pissed op Huub.... whatever
Dat had ik dus ook alquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:58 schreef kissa het volgende:
Wat een AFKNAPPERIk wil niet eens gratis streams meer
![]()
Nee hoor, dit scenario hebben Brian en Jaap ook al besproken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:57 schreef Napster het volgende:
Goede eraan is wel dat Brain ook genaaid is
Die is Jaap kwijt
Het was mij al langer duidelijk dat Brian Jaap eruit zou stemmen, maar ik werd voor gek verklaard, dat zou Brian noooooooit doen!quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:58 schreef itsme het volgende:
[..]
dit scenario was toch wel duidelijk dat dit zou gaan gebeuren.
hadden we het vanmiddag al over. huub krijgt de zwarte piet.![]()
Ja hoor..bij jou heeft het altijd een ander gedaan. Huub is heilig bij jou.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:57 schreef scanman01 het volgende:
Huub is heel erg genaaid door de redactie. Brian had Jaap er echt nooit uitgestemd. Brian heeft alleen Natasia en Jap nog als backup. Als hij Jaap er uit zou stemmen heeft hij alleen nog Natasia over. Dit is Brian dus ingefluisterd door de redactie, kan niet anders.
Neequote:Op donderdag 3 mei 2007 21:59 schreef FuTilE het volgende:
En nu kunnen ze dus nog Eric eruit stemmen, oder wass?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |