ik ben hier met beide benen ingestapt, wat een walgelijk programmaquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:10 schreef scanman01 het volgende:
Amanda zegt nota bene net lachend dat ze Huub moeten gaan negeren. Dit is allemaal zó nep. Als je kwaad is zeg je zoiets niet lachend. Nog nooit eerder is het zo overduidelijk een toneelspel geweest als nu.
Dit is het spel.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind het een stomme aktie van Huub dat hij Jaap erin heeft gehouden. Hij nam het risico, dat zei hij vanmiddag al, maar dit is echt stom.![]()
Fout! Als Huub Jaap er uit had gestemd (dat geeft hij 's middags al door) dan had Brian hem er wel ingehouden. De redactie heeft gewoon vanmiddag al aan Brian verteld dat Huub Jaap er in houdt. Op die manier hebben ze Huub proberen te naaien.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind het een stomme aktie van Huub dat hij Jaap erin heeft gehouden. Hij nam het risico, dat zei hij vanmiddag al, maar dit is echt stom.![]()
De tv kijkersquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:11 schreef HellFreez het volgende:
Duidelijk scripted dit.
Wie probeert de redactie nou eigenlijk voor de gek te houden..![]()
Brainless heeft J.aap er uit gestemd!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:11 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik kan er dus geen reet van volgen, heeft alleen Huub Jaap erin gehouden of heeft Brainless ook tegen gestemd?
Iedereen moet zijn stem uitbrengen bij de FEBO, in de middag, dus gelul.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Juist!!!
Even bij de les blijven allemaal.![]()
Hoezo gelul......?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Iedereen moet zijn stem uitbrengen bij de FEBO, in de middag, dus gelul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |