Zeker weten.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:58 schreef mootie het volgende:
Waarom zijn jullie hier allemaal boos op Huub? Hij is gewoon genaaid, heel simpel.
Allemaal nep. Eric, Amanda en Lieke wisten vanmiddag al dat Huub Jaap er niet uit zou stemmen. Dat heeft Huub ze verteld.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:03 schreef Marelle het volgende:
waarom ineens die ommekeer van Huub?? Helemaal antie Eric plots??
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:00 schreef Dogga het volgende:
hebben jullie nou echt niet door dat dit gewoon in het script staat
Dat huwelijk ZAL der komen
Het schijnt afgespoken toneelspel te zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:03 schreef Marelle het volgende:
waarom ineens die ommekeer van Huub?? Helemaal antie Eric plots??
Begin je het door te krijgenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Een huis met mensen die we wel willen dat is pas saai.... Nu is er iig nog wat te beleven en te walgen, ik kan hier echt van walgen... En irl trek ik me steeds minder aan...
Dan gaat hij toch zelf weg, dan komt er een nieuwe bewonerquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:03 schreef Peter6000 het volgende:
Nicolaas is intelligent.
Maar ik betwijfel of hij een backup heeft, over 2 weken.
En de HEL-fans gaan daar over een maand voor betalenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:01 schreef Mika25 het volgende:
Mensen kijken veel naar de streams, maar zien niets. Mensen die opgelet hadden na het laatste Huub-Jaap incident zagen meteen dat Huub en Jaap een geforceerd gesprek hadden buiten bij de vijver. Toen werd meteen duidelijk dat Huub Jaap erin zou gaan houden omdat dat zo door de redaktie bepaald was.
Dit hele programma is nep, dat mensen dat nog steeds niet doorhebben.
"spelprogramma"![]()
![]()
![]()
Sylvia is eruit gekicked door diezelfde redactiequote:Op donderdag 3 mei 2007 22:04 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik houd het voor gezien met de streams, heb genoeg van die kut manipulatie van de redactie. Sylvia is net op tijd vertrokken
![]()
Dat Wifebeater B en Lieke iets gaan krijgen met elkaar is duidelijk, dat was 4 weken terug al duidelijk toen Lieke op een vreemde manier zo positief over die wifebeater sprak. En wanneer het eenmaal gebeurd zeggen we natuurlijk allemaal "Wat?!? Dit hadden we nooit verwacht!"quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:02 schreef Kinga het volgende:
en dat Lieke zelf ook iets voor het spel over moet hebben..... zal ze Brian bedoelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |