is dat serieus?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:06 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Groot toneelspel.. Vanavond zitten Huub, Eric en Lieke lachend aan de borrel
De paarden gingen zowie zo al weg > Ze hadden haar niet meer nodigquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:06 schreef Napster het volgende:
[..]
Sylvia is eruit gekicked door diezelfde redactie
Ach, het houdt toch helemaal niks in?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zeker weten.
Brian wist dit en kon zo zijn gezicht redden voor de groep.
Nu is Huub mooi de sjaak.
En Brian is heus niet de klos bij Japio.
Jammer hoor dat Huub weer de zwarte piet nu is.
quote:
is volgens mij echt geen nepquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:02 schreef proh het volgende:
Natasia trapt in de nep "ruzie" van Eric en Huub, lachu
Wijze woorden die ik even heb teruggezocht.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:56 schreef Kinga het volgende:
Nu ff gescripte ruzietjes erin gooien... allemaal fake pissed op Huub.... whatever
Ze zijn allemaal marionettes en de redactie bepaald. Lieke is geen haar beter (of slechter) dan de rest.quote:
Te voorspelbaar 'programma'quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wijze woorden die ik even heb teruggezocht.![]()
gelukkig, want ik zou Lieke niet leuk vinden als ze bij het mongolenkamp zou gaan zittenquote:
Weet ik, maar die zou gek worden van dit soort onzinstemmingen waarbij de uitslag al vast staat. Dat werd ze al toen ze er nog in zat en als ze bij deze vertoning was geweest had ze zich ook dood geïrriteerd. Zij zit nu lekker aan de bar in een kroegje in Barcelona, blij dat ze weg is uit deze kotsvilla. Gelijk heeft zequote:Op donderdag 3 mei 2007 22:06 schreef Napster het volgende:
[..]
Sylvia is eruit gekicked door diezelfde redactie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |