Wil iemand een stuk fruit bij zdngmw in haar BEK duwenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:00 schreef Clank het volgende:
Lieke bij Natasia op schoot???
Vreemde humorquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:01 schreef Dogga het volgende:
Ben heel blij dat jaap blijft
beetje humor in die saaie kooi!
Cora is ook een pion. Een topzware pion, maar nog steeds een pion.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:01 schreef Soury het volgende:
Hij heeft zij reet afgeveegd aan haar lakens. Hoe diep kan je zinken. Als Cora maar enig verstand had, kon ie oprotten met dat huwlijk
Uiteraard.. Had niet anders verwacht..quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:02 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een interessant filmpje van Lieke op goudenkooi.tv waar ze vertelt over dat Huub alles voor het spel doet, bijvoorbeeld dat gedoe met Amanda, en dat Lieke zelf ook iets voor het spel over moet hebben..... zal ze Brian bedoelen?
Verkeerde conclusie. Als Huub Jaap er uit had gestemd, had Brian hem er in gehouden. Maar de redactie zag een leuke kans en heeft Brian natuurlijk verteld dat Huub hem er niet uit stemt (dat moeten ze 's middags al doorgeven namelijk). Dit is allemaal doorgestoken kaart. Ze weten dat Huub zijn stem tijdens de stemming niet meer mag veranderen ten opzichte van wat hij 's middags heeft doorgegeven.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:59 schreef Leandra het volgende:
GVD heb je je once in a lifetime opportunity omdat Brian wel bereid is Jaap eruit te stemmen, houdt Huub Jaap binnen
Ik ben nog steeds niet overtuigd dat het volledig nep is. Al heeft de uitzending van vanavond me wel iets dichter naar de para-grens geholpen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:01 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Mensen kijken veel naar de streams, maar zien niets. Mensen die opgelet hadden na het laatste Huub-Jaap incident zagen meteen dat Huub en Jaap een geforceerd gesprek hadden buiten bij de vijver. Toen werd meteen duidelijk dat Huub Jaap erin zou gaan houden omdat dat zo door de redaktie bepaald was.
Dit hele programma is nep, dat mensen dat nog steeds niet doorhebben.
"spelprogramma"![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |