Daar moet ik nu 2x tegen. Hij is de faforiet met een erg sterk mid. Ik sta 2e op 3 punten achterstand. Zal wel niks worden denk ik.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:21 schreef -J-D- het volgende:
[..]
haha, zegt me nix
Fc Kanslooz daarentegen heb ik wel eens van gehoord.
Zn loon is vrij laag, zeker vergeleken met half 20'ers. Daarnaast een flinke boost aan ervaring erbij.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen ook niet snel meer een 30+er te kopen
quote:Dat Evert-Jan van Pas nog niet zo lang voetbalt bleek toen hij plotseling de bal met beide handen opving en in rugbyhouding richting de vijandelijke defensie begon te rennen. Uit de vrije schop die volgde kon YMFC-speler Sebastian Emons zonder problemen scoren: 0-1.
Zo heb je een achterstandquote:0 - 1 Jochum Kamphuis (9)
0 - 2 Bertus Goossens (26)
quote:1 - 2 Tijl Back (29)
2 - 2 Bram de Brave (30)
3 - 2 Bram de Brave (31)
Ze mogen die ME echt wel eens realistischer maken hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:59 schreef twi het volgende:
Zo heb je een voorsprong
[..]
Zo heb je een achterstand
[..]
Welnee.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze mogen die ME echt wel eens realistischer maken hoor
Bijna uitverkocht huis ook, ik moet gaan uitbreiden: 294 toeschouwers!quote:1 - 0 Lucien Muller (9)
2 - 0 Felix Marcelis (18)
3 - 0 Lucien Muller (23)
4 - 0 Menno-Jan van Druten (29)
5 - 0 Addy Duisterwinkel (40)
6 - 0 Menno-Jan van Druten (54)
7 - 0 Jort Plevier (70)
Bedankt! Nu sta ik nog maar op twee punten van 'm! En ik ben het meest scorende team van de league na een klinkende 7-0 op de 532 van Ossie.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:44 schreef Egamer het volgende:
Daemon laat voor de eerste keer punten liggen.. BIJ MIJ.*O*
1-0 gewonnen.:*
Nu moet ie wel goed zijn denk ikquote:Yo!
Luuk Splinter: Hij blijft zich ontwikkelen. Zijn Keepen-vaardigheden hebben zich verbeterd.
Meer heb ik er vandaag niet over te zeggen. Tot de volgende keer!
quote:Alles naar wens hier, hopelijk bij jou ook.
Luister goed: het zou interessant zijn om Freddie Wansing op Spelhervatting te trainen voor het te laat is.
Jack Sterrenburg reageerde goed op de sessies in Passen die we deze week organiseerden. Het is leuk om te merken dat ons werk effect heeft.
Zo, meer staat er niet op mijn rapport. Tot later!
Ik ben al blij dat ik geen drie dagen hoef te wachten, zoals normaal.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:31 schreef Yankee_One het volgende:
echt waarom komt dat trainingsraport pas 24 uur na je jeugdwedstrijd.
ik ben het net interessant te vinden dat hele gebeuren
Kan iemand buiten de fed de koeiaward krijgen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:22 schreef Ruudt het volgende:
Haha ik sta 6-1 voor.
edit: hij had een flinke speler gekocht om me wat tegenstand te kunnen bieden, vergeet hij hem op te stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |