Ja wel de Joel van Idols.. En dat 2e klopt.. hij en Bas (ook Idols) hebben samen een tijd opgetreden.. en was elke avond wel raakquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Toch niet Joel van Idols hé? Hij zei in een intervieuw toentertijd dat hij sinds Idols met iedere griet naar bed kan.![]()
Ik moet er vanquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:34 schreef Joss-NL het volgende:
Brain zn jankvertoning op tienhahah, blijft lachen
Zo hebben we allemaal watquote:
Exact.. en hij heeft niet echt recht van spreken aangezien hij het zelf ook al heeft geflikt en ze niets hebben....quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:40 schreef Joss-NL het volgende:
Ah, die brian, hij is zo zieligAmanda is een sloerie, klopt wel, maargoed wat is Brian zelf?
Jeees, ik zit me kapot te ergeren. De voice-over zegt: De volgende dag begint het Amanda te dagen dat ze iets verkeerd heeft gedaan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:32 schreef Kaleddis het volgende:
uitzending is begonnen !
Ze zoeken nog steeds een nieuwe kandidaat, of ze moeten alvast een reserve aan het opbouwen zijnquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:25 schreef Kaleddis het volgende:
Is Joel nu de volgende nieuwe miljonair ?![]()
Walgelijk.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:42 schreef beequeen het volgende:
Jeees, ik zit me kapot te ergeren. De voic-over zegt: De volgende dag begint het Amanda te dagen dat ze iets verkeerd heeft gedaan.![]()
Yups, en dat Brainless vrouwen slaat zal voor het grote publiek voor altijd verborgen blijven.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:42 schreef beequeen het volgende:
Jeees, ik zit me kapot te ergeren. De voic-over zegt: De volgende dag begint het Amanda te dagen dat ze iets verkeerd heeft gedaan.![]()
Doe arme man krijgt ook alleen maar voorgelegd wat ze achter schrijvenquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jeees, ik zit me kapot te ergeren. De voice-over zegt: De volgende dag begint het Amanda te dagen dat ze iets verkeerd heeft gedaan.![]()
Ik ben nog bezig, komt goed.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Walgelijk.
Mijn volgeschreven kaart gaat zo op de post.
Dat mag ik toch hopen van nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:44 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Yups, en dat Brainless vrouwen slaat zal voor het grote publiek voor altijd verborgen blijven.
Mooiquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:44 schreef Kaleddis het volgende:
Jaap gaat zo weer beginnen met terror ? Hij heeft z'n hoed weer op...
Dat is even afwachten hoe ze de nasleep volgende week uitzenden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |