Heb je hetzelfde toegediend gekregen als brian elke ochtend krijgt?quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:17 schreef Copycat het volgende:
Fucking hell, ik ben bevangen door het Brian poetry virus.
Somebody come save me
Feel for me
But first, let's drink a cup of tea!
quote:
Ik heb gewoon een lyrische mind, weet je.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:18 schreef getl0st het volgende:
Heb je hetzelfde toegediend gekregen als brian elke ochtend krijgt?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:17 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zullen wij hem dan maar een kist toesturen?![]()
Stuur wat stof naar Brian.. mss wil hij een duetquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een lyrische mind, weet je.
Het presenteer blaadje ontbreek nog net.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:19 schreef elcastel het volgende:
Loopt Amanda nou toch weer de hele dag achter Brian aan ?
A wife to love, a wife to spit (at)quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:17 schreef Nostalgist het volgende:
Wanna cut my vein
Can't get no gain
From this life
without wife
![]()
In geur zitten gruwelijk veel calorietjesquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:21 schreef Kaleddis het volgende:
Pandan rijst is geparfumeerd he, dus daar wordt je vet dik van (aldus Natasia)![]()
Die moet duidelijk naar Brianquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
A wife to love, a wife to spit (at)
A wife to leave, a wife to hit
I can't go on, alone on this ride
Will you please excuse me while I commit suicide?
Verdomme, ik had net de illusie dat ze was genezen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:21 schreef blomst het volgende:
Het presenteer blaadje ontbreek nog net.
Nu zijn hongerstaking nog even.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Shit, voortaan geen parfum meer voor mijquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:22 schreef mootie het volgende:
[..]
In geur zitten gruwelijk veel calorietjes![]()
Ik ga nooit meer naar clubs met aroma deejays!quote:
Waar kan je zien of je in de top 100 staat?quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ik heb net Day een pm gestuurd. Én sta in de top 100.
Kijk maar naar die pens van Natasja........ dat is alleen maar van het ruiken aan eten!quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer naar clubs met aroma deejays!
Amanda is a fucking dikequote:
A biatch to beat, a biatch to fuckquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |