Ja wel de Joel van Idols.. En dat 2e klopt.. hij en Bas (ook Idols) hebben samen een tijd opgetreden.. en was elke avond wel raakquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Toch niet Joel van Idols hé? Hij zei in een intervieuw toentertijd dat hij sinds Idols met iedere griet naar bed kan.![]()
Ik moet er vanquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:34 schreef Joss-NL het volgende:
Brain zn jankvertoning op tienhahah, blijft lachen
Zo hebben we allemaal watquote:
Exact.. en hij heeft niet echt recht van spreken aangezien hij het zelf ook al heeft geflikt en ze niets hebben....quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:40 schreef Joss-NL het volgende:
Ah, die brian, hij is zo zieligAmanda is een sloerie, klopt wel, maargoed wat is Brian zelf?
Jeees, ik zit me kapot te ergeren. De voice-over zegt: De volgende dag begint het Amanda te dagen dat ze iets verkeerd heeft gedaan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:32 schreef Kaleddis het volgende:
uitzending is begonnen !
Ze zoeken nog steeds een nieuwe kandidaat, of ze moeten alvast een reserve aan het opbouwen zijnquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:25 schreef Kaleddis het volgende:
Is Joel nu de volgende nieuwe miljonair ?![]()
Walgelijk.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:42 schreef beequeen het volgende:
Jeees, ik zit me kapot te ergeren. De voic-over zegt: De volgende dag begint het Amanda te dagen dat ze iets verkeerd heeft gedaan.![]()
Yups, en dat Brainless vrouwen slaat zal voor het grote publiek voor altijd verborgen blijven.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:42 schreef beequeen het volgende:
Jeees, ik zit me kapot te ergeren. De voic-over zegt: De volgende dag begint het Amanda te dagen dat ze iets verkeerd heeft gedaan.![]()
Doe arme man krijgt ook alleen maar voorgelegd wat ze achter schrijvenquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jeees, ik zit me kapot te ergeren. De voice-over zegt: De volgende dag begint het Amanda te dagen dat ze iets verkeerd heeft gedaan.![]()
Ik ben nog bezig, komt goed.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Walgelijk.
Mijn volgeschreven kaart gaat zo op de post.
Dat mag ik toch hopen van nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:44 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Yups, en dat Brainless vrouwen slaat zal voor het grote publiek voor altijd verborgen blijven.
Mooiquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:44 schreef Kaleddis het volgende:
Jaap gaat zo weer beginnen met terror ? Hij heeft z'n hoed weer op...
Dat is even afwachten hoe ze de nasleep volgende week uitzenden.quote:
Ja, die is gisteren al geweest, maar was niet duidelijk in beeld. Hoop toch wel dat ze het hele brief-debakel van eerder deze week goed uitlichten.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:46 schreef getl0st het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het ook niet langs zien komen
Vrees van wel. Als Wifebeater B het programma gewonnen heeft zal ie uiteraard wat interviews voor de media moeten doen en dan krijgen we weer het verhaal dat ie als enige bewoner respect voor vrouwen had etc etc... De media zullen dat uiteraard meteen geloven, net als toen bij het Nena-incident. En de redaktie zal trots zijn dat ze zo`n goede winnaar voor hun programma hebben gevonden...quote:
Zal eerder voor Eric zijnquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:47 schreef Marrije het volgende:
Amanda vraagt zich af of ze niet te sexy is voor Mitch, alsof hij oog voor haar heeft!
En daarom kijk ik de uitzendingen dus allang niet meer.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jeees, ik zit me kapot te ergeren. De voice-over zegt: De volgende dag begint het Amanda te dagen dat ze iets verkeerd heeft gedaan.![]()
Nee dat is niet de nieuwe.. anders had ik dat al gehoord.. ken hem 'persoonlijk'quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:47 schreef Wopper1 het volgende:
Die Joel gaat toch niet echt DGK in he?
Jezus, die gozer heeft echt alles maar dan ook echt alles te danken aan zijn rijke pappie. Die jongen kan geeneens zingen![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:46 schreef Copycat het volgende:
Wie is die Gullit wannabe?
Ik ook nooit, maar dit waren beelden tijdens de streamlock, dus ik ben nieuwschierig.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En daarom kijk ik de uitzendingen dus allang niet meer.
Die ruzie gisteren duurde vele uren, het zal wel héél erg vreemd zijn als het niet over die klap zal gaan. Maar ze zullen de tv uitzending wel gaan concentreren op dat Amanda de brief terugwilt, zonder over de inhoud te praten...quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:46 schreef elcastel het volgende:
Dat is even afwachten hoe ze de nasleep volgende week uitzenden.
Maar niks over het verblijf in het hotel, lafaardsquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:50 schreef getl0st het volgende:
Nu net toch wel HEEL duidelijk de klap in beeld
Hij heeft wel een bekende kop, maar ikweet niet waarvan.quote:
Zo jammer dat alles.. Hoor je de voice-over nog zeggen: Amanda zit al buiten maar Brian heeft zich nog niet laten zien..quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar niks over het verblijf in het hotel, lafaards![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |