Je kan je wel goed verplaatsen in zijn gedachten gang heh?quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
My hat
isn't a cat
Amanda
isn't a panda
I am Brian, a real man
Nobody can rhyme, like I can.
Nu hou ik op.
Mag niet he, 3 drankjes per dag.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vlak voor de laatste stemming had Japio zich nog even goed vol gegoten. Als echte KingJaap is hij wel aan zijn stand verplicht dat nu weer te doen. Terror pak aan en zuipen, streamers hebben ook recht op amusement.
Amusement?quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vlak voor de laatste stemming had Japio zich nog even goed vol gegoten. Als echte KingJaap is hij wel aan zijn stand verplicht dat nu weer te doen. Terror pak aan en zuipen, streamers hebben ook recht op amusement.
WAnneer ga je een bundeluitgeven?quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
My hat
isn't a cat
Amanda
isn't a panda
I am Brian, a real man
Nobody can rhyme, like I can.
Nu hou ik op.
Met zo'n kop als Brain loop je natuurlijk al flink voor lul, zo'n hoed maakt 't er niet beter opquote:
I feel his pain.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:12 schreef getl0st het volgende:
Je kan je wel goed verplaatsen in zijn gedachten gang heh?
Volgens mij denkt hij helemaal niet dat hij een genie isquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:00 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Die gozer denkt dat hij een genie is, als het rijmt......Alles heeft hij daar voor over.... Zelfs belabberd Nederlands....![]()
Je komt nu wel eng dichtbij the real thing.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
I feel his pain.
It's banging on my brain
In vain
It's driving me insane.
Respectquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
I feel his pain.
It's banging on my brain
In vain
It's driving me insane.
Ga ik ook eens doen. Als ik honger krijg zet ik voortaan de streams aan. Goed voor de lijn begrijp ik?quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:15 schreef itsme het volgende:
[..]
Ga ik ook eens doen. Als ik honger krijg zet ik voortaan de streams aan. Goed voor de lijn begrijp ik?![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:14 schreef Nostalgist het volgende:
De kist was overboekt..... Sure. Je was te gedrogeerd door de diazepam, FFace.
Precies wat ik dachtquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:14 schreef Nostalgist het volgende:
Klopt volgens mij ook wel aardig jaquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:15 schreef itsme het volgende:
[..]
Ga ik ook eens doen. Als ik honger krijg zet ik voortaan de streams aan. Goed voor de lijn begrijp ik?![]()
Zullen wij hem dan maar een kist toesturen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:14 schreef Nostalgist het volgende:
Wanna cut my veinquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
I feel his pain.
It's banging on my brain
In vain
It's driving me insane.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:17 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zullen wij hem dan maar een kist toesturen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |