Zo'n meisje???quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:40 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ach kom op zeg. De enige reden dat Lieke erin is geschopt is juist om Huub
We weten inmiddels ook al dat Lieke weldegelijk "zo'n" meisje is...
Ben eerder benieuwd of het vanavond gaat gebeuren met de sigarettenquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:48 schreef schatje het volgende:
Ik hoop zo dat Brian Jaap ook naar huis stuurt.
En dan zwaar de lul is omdat Huub hem erin houdt.
Mitch komt zo.
Verleidelijke dame ?? Jezus.....als je een doorsnee buurmeisjes-type al verleidelijk gaat nioemen, ben je mijns inziens blind. Dat kind heeft echt niks verleidelijks, en een attitude van een verwaande BNer-wannabee die denkt via DGK een carrière te kunnen beginnen.....quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:42 schreef FdW het volgende:
Ook de Telegraaf is blij met de komst van Lieke.
http://www.telegraaf.nl/p(...)den_Kooi_.html?p=8,2
Bonaire vakantie kiekje?quote:
Ze zei gister nog dat ze verslaafd is aan trainenquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:50 schreef Sonique het volgende:
JEsus, wat heeft Natasia een pens zeg...
Nee, Madonna is verslaaft aan trainen, Natasia niet... Die is verslaaft aan de aandacht die ze krijgt als ze traint...quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zei gister nog dat ze verslaafd is aan trainen![]()
Ze traint haar kaken 18/7quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zei gister nog dat ze verslaafd is aan trainen![]()
quote:
Trainen doet ze bijna niet meer, onze verslaafde.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:53 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee, Madonna is verslaaft aan trainen, Natasia niet... Die is verslaaft aan de aandacht die ze krijgt als ze traint...
Vond ik ook. Had al een tijd niet gekeken, maar wilde deze niet missen. Zat ook met verbazing naar Brian te kijken. Echt compleet de weg kwijt die gozerquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:45 schreef Sonique het volgende:
Even btw, ik vond de reguliere uitzending van gister wel ijzer sterk in elkaar gezet...
En die Brian.....
ongelovelijk....
Loco brother is insane in the brain.....quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:55 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Tja wat moet je hier nu van zeggen!!!!
Zometeen het vervolgquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:55 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Vond ik ook. Had al een tijd niet gekeken, maar wilde deze niet missen. Zat ook met verbazing naar Brian te kijken. Echt compleet de weg kwijt die gozer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |