Hij heeft idd heel veel mooie dingen niet. Ik vind dit ook vreemd het zal wel nep zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:41 schreef DaveC het volgende:
Hoe zit het eigenlijk hiermee? www.dressed2chill.nl Bijna niemand in Nederland kan aan Abercrombie komen en deze gast heeft bakken vol! Heel vreemd...
dat zal ook wel fake zijn, jammer dat er zo veel fake is, maakt het minder exclusief.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:41 schreef DaveC het volgende:
Hoe zit het eigenlijk hiermee? www.dressed2chill.nl Bijna niemand in Nederland kan aan Abercrombie komen en deze gast heeft bakken vol! Heel vreemd...
Dat vroeg ik me dus ook af toen ik die site tegenkwam, vandaar mijn post. Maar het was makkelijker dan ik dacht. Die gast heeft blijkbaar al eerder fakes verpatst op eBay onder dezelfde naam (even zoeken) en als je de A&F stockfoto vergelijkt met foto 2 op die site zie je dat de stiksels rond de applicatie op het origineel rood zijn, de stiksels op de 25 euro versie zijn geel.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:19 schreef Bolter het volgende:
Zou dit echt nep zijn?
Vraag anders echte foto's, dan kunnen we vergelijken..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:05 schreef DaveC het volgende:
[afbeelding]
Word daar aangeboden voor 25 euro, bij A&F $39,50
Of het echt is? Abercrombie Hoodie & D&G vest, Fake??
In het echt vallen ze toch een beetje tegen hoor...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:39 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Vraag anders echte foto's, dan kunnen we vergelijken..
Hehe nog verkeerd gespeld ook.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:30 schreef DaveC het volgende:
[..]
In het echt vallen ze toch een beetje tegen hoor...![]()
[afbeelding]
Hoe vallen die shirts? Gewoon zelfde maatvoering als in Europa?quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:22 schreef leejow het volgende:
Ik ben sinds kort weer terug uit NY, gelijk weer wat A&F kleren gekocht:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Yup exact hetzelfde als andere 'Amerikaanse' merken (Ralph Lauren, Tommy Hilfiger etc.)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:35 schreef W2O het volgende:
[..]
Hoe vallen die shirts? Gewoon zelfde maatvoering als in Europa?
FYI: Dat spul van dressed2chill wordt ook in een eBaywinkel verkocht. Ik kan natuurlijk niet zomaar beweren dat het nep is zonder te bewijzen dat het nep is, maar probeer eens naar de knopen op dit jack te kijken zonder te lachen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:35 schreef SatanicWarrior het volgende:
ja die A&F collectie van www.dressed2chill.nl is hartstikke nep, ik kan veel van mijn originele A&F kleding vergelijken met die werkelijke foto's die ook op die site staan, en ik kan het verschil duidelijk zien.
Da's dus duidelijk, thanx. Zelf koop ik ook het meeste A&F spul in Amerika of krijg het opgestuurd van familie, maar heb ook wel eens een fake gekocht via eBay. Was erg mooi, zat in een plastic zak met chinese stickers eropquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:19 schreef Backfield het volgende:
Ik heb zelf dit jacket bij Abercrombie gekocht. En inderdaad de aangeboden jacket van dressed2chill is harstikke nep.
pff de exacte maten weet ik niet maar vroeger stond er in de openings post altijd een plaatje van A&F waarom je het zelf op kon meten welke maat je het best staat ik zal kijken of ik hem kan vinden.quote:Op maandag 18 juni 2007 02:00 schreef ScofieldBurrows het volgende:
ik heb een vraag ik wil een polo bestellen, weet alleen niet welke maat. misschien kunnen jullie me helpen..
ik ben 1.78, 65 kg.. ik draag broeken met een waist/middel van 32.
hoe verhouden de Amerikaanse maten tot de Nederlandse maten.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |