Ben ik ook erg benieuwd naar?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:14 schreef Mert het volgende:
[..]
Is er al iemand die via dit trucje een bestelling heeft geplaatst en deze heeft ontvangen?
heb je geen invoerheffing en btw moeten betalen aan de postbode?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:09 schreef Forburgah het volgende:
Net m'n pakje van Ellen binnen gekregen die ze 7 dagen geleden vanuit de U.S. had verstuurd. Hulde!
Zal binnenkort even wat foto's plaatsen.
@Gerard Joling: Ik had een overhemd maat S besteld en hij valt bij mij als een ruime M.
dan ben je wel behoorlijk mager, want bij mij valt een maat S overhemd gewoon als een europese maat S.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:09 schreef Forburgah het volgende:
@Gerard Joling: Ik had een overhemd maat S besteld en hij valt bij mij als een ruime M.
Nope, Ellen had op het formulier gezet dat het een cadeau was en $49 waard.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:48 schreef men_in_red het volgende:
[..]
heb je geen invoerheffing en btw moeten betalen aan de postbode?
A&F wordt juist heel erg veel nagemaakt, bijna alles is fake op ebay en marktplaats. Ook de grote verkopers met veel feedback verkopen nep, maar weinig merken het omdat er gewoon geen vergelijkingsmateriaal is. Daarom is hun feedbackscore ook hoog.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:45 schreef jap85 het volgende:
Is de kans dat je fake spullen krijgt via ebay nou eigenlijk groot? Heb al e.e.a. besteld daar en dat was gewoon mooi spul, er is nu ook weer wat onderweg. Ik ben ook weer niet zo'n kenner dat ik precies weet wat fake en echt is en er zal ook gerust wel goed nagemaakt worden. Maar ik dacht juist dat A&F niet zoveel werd nagemaakt?
Mensen ervaring met fake spul van ebay en zo ja, bij welke verkoper(s)? Handig om te weten wat via ebay is het wel érg makkelijk bestellen vergeleken met de online store, dat gedoe met die invoerheffingen enzo... Buiten dat maakt de prijs me nog niet eens uit, als ik het maar betaal voor de kleding en niet aan de douane.
Shirts van hollister zijn wel duidelijk dunnere stof..quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:18 schreef petersss het volgende:
Toch is Hollister ook een leuk merk en goedkoop voor een shirt 15,- dollar jammer dat ik XXL heb van Abercrombie en dat ze niet in XXL hebben bij Hollister
Ben ik niet met je eens , ik heb in Amerika polo's van A&F en van Hollister gekocht maar ik zie/voel het verschil nietquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:40 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Shirts van hollister zijn wel duidelijk dunnere stof..
Ohquote:Op maandag 28 mei 2007 09:44 schreef Ace1 het volgende:
Ik heb het over de tshirts he...
Ja, tijdje terug had iemand een Remsen Low Rise Slim Straight besteld in de maat 30x30, zelf heeft hij normaal de maat 31x32 van broeken die hij in Nederland koopt. De lengtemaat was wel goed maar de breedtemaat was te krap. Maar de Remsens zijn dan ook wel strakke broeken en als je bijvoorbeeld een Baxter had gekocht in die maat dan had ie misschien wel goed gezeten.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:13 schreef Thueske13 het volgende:
Iemand ooit al een jeans gekocht van A&F? Hoe valt die maat uit?
gewoon maat L, A&F zit goed aangesloten.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:45 schreef PirE het volgende:
Ik ga wat t-shirts en nog wat andere spullen bestellen bij A&F, maar welke maat moet ik nou pakken? Ik heb normaal gesproken L (europees). Gewoon L of toch maar M?
Iemand anders verstuurd het voor mij. Ik neem dat ik geen invoerrechten hoef te betalen als het als een gift verstuurd wordt met een waarde van een paar USD?
kan wel, maar dan weet ik zeker dat je een rekening van de douane erbij krijgt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:45 schreef -Bjorn- het volgende:
Kan je ook voor bijvorbeeld 500 a 700 dollar / euro bij Ellen bestellen?
En is het dan nog wel te vertrouwen ?
Meningen / ervaringen ?
Ik heb 2 spijkerbroeken van A&F , gewoon dezelfde maat als in Nederland iig geval bij mij wel.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:13 schreef Thueske13 het volgende:
Iemand ooit al een jeans gekocht van A&F? Hoe valt die maat uit?
je kan er van uit gaan dat bijna alles op marktplaats en ebay nep is, maar vergelijken met de foto's van de abercrombie site heeft ook geen zin, die gebruiken ze juist bij het namaken.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:03 schreef DoimeN het volgende:
Ik zit op markplaats te kijken en ik zie daar ook abercrombie? Dit is nep zeker? Het lijkt wel nep want de knoopjesrij is veel langer dan bij mijn echte A&F polo. Maar hoe kun je dat nou herkennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |