Dat zei ik niet, maar goed als je er dan toch om vraagt: dat ben je ook als je zegt een schurfthekel te hebben aan een bepaald groepje mensen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Eerst maak jij mij uit voor een racist en vervolgens ga je zelf huilen als iemand je kaalkopje (wat je tenslotte ook bent) noemt? Ga dan maar weer lekker in de zandbak spelen.
..ik mag je geen kaalkopje noemen, maar 2 replies later doe je het zelf wel? Erg consequent ben je niet. Verder hoef je je echt niet zo op je pik getrapt te voelen hoor. Ik snap heus wel dat je zo primair reageert uit een bijna religieuze overtuiging dat er ook lonsdale/nike/kaalkoppende rechtsextremistische hangjongeren zijn die de arm niet stijf de lucht in drukken als er even niemand kijkt, omdat je zelf ook vaak het stereotype over je heen krijgt omdat je kaal bent en kansloze beukmuziek luistert; maar kennelijk wil je gewoon niet snappen of lezen dat ik dus NIET de hele groep over 1 kam scheer, maar juist de rotte appels aanwijs.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:47 schreef TeChNo2 het volgende:
Ja en niet alle kaalkopjes zijn racisten of dragen lonsdale (en geloof me, dat kan ik weten).
...een racist is een rassenhater. Ik haat geen heel ras....tenzij jij fascistische lonsdale dragende kaalkopjes natuurlijk een ras vindt...Dan zijn we klaar en is er gewoon een kink in de communicatie.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:50 schreef TeChNo2 het volgende:
Dat zei ik niet, maar goed als je er dan toch om vraagt: dat ben je ook als je zegt een schurfthekel te hebben aan een bepaald groepje mensen.
al haal je alles erbij, haar huidskleur, of ze nu wel of niet de 'arierverklaring' wilde ondertekenen, maar het blijft een sterk vooroordeel gebaseerd op kennelijk persoonlijke omstandigheden ...quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:16 schreef Kreator het volgende:
HET GAAT NIET. IK HERHAAL: NIET allééén om die trui. Het gaat om de combinatie haar, trui, broek, schoenen, uitstraling etc etc, die ervoor zorgen dat ze IN ELK GEVAL de indruk wekt tot een bepaalde groep te willen behoren die toch naar de fascistische kant neigt.
Zo duidelijk?
Je heet 'techno2'. Dat geeft ook wel iets weg natuurlijk. En het leven bestaat natuurlijk uit aannames.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:59 schreef TeChNo2 het volgende:
kijk daar ga je weer met je vooroordelen: ik ben kaal dus dan zal ik wel van beukmuziek houden,
jouw aannames zijn vooroordelen. Je kunt ook iemand iets vragen i.p.v. m,aar meteen conclusies trekken, zoals je dat van een HBO-er zou mogen verwachten .quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je heet 'techno2'. Dat geeft ook wel iets weg natuurlijk. En het leven bestaat natuurlijk uit aannames.
negers kunnen ook racistisch zijn, hoorquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:41 schreef koemleit het volgende:
Ik ben te lui om alles hierboven te gaan lezen maar er zullen ongetwijffeld mensen zijn die zeggen: "ja maar het is een zwart boxmerk".
Nou die mensen zijn te dom voor woorden om dat iedereen weet waar Lonsdale nu voor staat, en ookal vind je het schitterende kleding dan doe je dat niet aan als je geen racist bent.
(tenzij je natuurlijk een neger bent)
Ik begrijp best dat je twijfelt aan mijn kunde om iemand in te kunnen schatten, maar aangezien je de situatie niet kent, heb jij dus ook een vooroordeel. Je denkt namelijk dat ik het zomaar uit de lucht grijp. Misschien heb ik dat meisje wel tig keer gesproken tijdens de rookpauze en gaf ze aan zich alleen te laten volblaffen door ariers die de hele tijd 'joden moeten sterven' schreeuwen. Jij weet het niet, maar neemt hier al de stelling in dat ik dan maar een vooroordeel heb. Fraai is dat.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:00 schreef Stippel het volgende:
al haal je alles erbij, haar huidskleur, of ze nu wel of niet de 'arierverklaring' wilde ondertekenen, maar het blijft een sterk vooroordeel gebaseerd op kennelijk persoonlijke omstandigheden ...
je noemt dr ookm een 'boerenwijf' en vind het kennelijk van belang dat 'dr vriend in de transportsector werkt'.
Ik mag er toch godverdomme een mening over hebben in notabene het klaagbaak forum of niet?quote:geen kledingregels blablabla
Nee jij bent gewoon te dom om het woord racist goed te typen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:03 schreef postmortum het volgende:
ik draag kleding van hooligan , ben ik nu ook een rascist?
dat zei ze ? of dat gaf ze aan (door lonsdale te dragen ?)quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
en gaf ze aan zich alleen te laten volblaffen door ariers die de hele tijd 'joden moeten sterven' schreeuwen. Jij weet het niet, maar neemt hier al de stelling in dat ik dan maar een vooroordeel heb. Fraai is dat.
[..]
doe niet zo jammerend kinderachtig, ik heb me gebaseerd op wat je hier erover meldde.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:07 schreef Kreator het volgende:
.. maar aangezien je de situatie niet kent ...
Ik weet niet of het verstandig is om daar in dit topic op in te gaan, want misschien loopt er nog wel ergens een verloren marokkaans schaap rond die wél netjes om 8 uur Freriks bewondert, na een dag hard werken. Die doe je heel veel pijn met deze generalisatie..quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:13 schreef milagro het volgende:
die 'gevaarlijke' Lonsdalers lijken mij per saldo toch een stuk minder gevaarlijk en voor aanzienlijk minder overlast te zorgen dan het 'gekleurde categorietje kansloos equivalent '.
Dat is hier 8 km vandaan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:58 schreef Kreator het volgende:
goed voorbeeld van het Lonsdaledragende tuig wat ik bedoel. Dit is dus NIET het volk dat op zaterdagmiddag bij de golfclub zit. Hier zou de monobrauw-josti dus prima tussenpassen.
jammer dan, het is zoals het is en het is zo, dat idd niet iedere Lonsdaler cq kaalkop, weliswaar van foute muziek houdend, een racist is of dom.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet niet of het verstandig is om daar in dit topic op in te gaan, want misschien loopt er nog wel ergens een verloren marokkaans schaap rond die wél netjes om 8 uur Freriks bewondert, na een dag hard werken. Die doe je heel veel pijn met deze generalisatie..
Wow wat heb jij een originele mening zeg! Je vindt dus dat je mensen niet zomaar moet beoordelen op hun uiterlijk? Wat goed man! Nobel hoor!quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:47 schreef TeChNo2 het volgende:
Mensen die kortzichtig zijn en iedereen maar over een kam scheren daar heb ik nou een hekel aan! : of het nou racisten zijn of mensen die anderen met lonsdale-kleding racisten noemen, natuurlijk is niet iedereen die londale draagt een racist! en inderdaad dat geldt/gold ook voor australian trainingspakken. Ja en niet alle kaalkopjes zijn racisten of dragen lonsdale (en geloof me, dat kan ik weten). Iedereen die dat soort dingen beweert is zelf net zo bevooroordeeld als degenen die hij/zij beschuldigt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |