Dat moest voor 12 aprilquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:47 schreef BasOne het volgende:
Gewoon de eerste orginele rekening betalen.
Dat wil nog weleens helpen idd. En eerst even checken wat de verdere boetes worden aangezien je te laat kan zijn met het betalen van je boetequote:Op donderdag 3 mei 2007 15:47 schreef BasOne het volgende:
Gewoon de eerste orginele rekening betalen.
Idd.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:48 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat wil nog weleens helpen idd. En eerst even checken wat de verdere boetes worden aangezien je te laat kan zijn met het betalen van je boete
dan doe ik dat denk ik maarquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:51 schreef BasOne het volgende:
[..]
Idd.
Alsnog gewoon de eerste rekening betalen, ookal is ie te laat, kunnen ze dat weer verrekenen en zijn ze een paar maanden stil
Ik kan het je wel lenen, tegen een reeele rente natuurlijk.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:49 schreef AtotheA het volgende:
En ik kom nooit binnen 8 dagen aan dat geld![]()
lenen.nlquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:49 schreef AtotheA het volgende:
En dan? Daarna zal hij toch de incassokosten ook moeten betalen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:03 schreef Panzer het volgende:
Gewoon het verschuldigde bedrag voldoen zonder de incassokosten.
Oke, is goed,quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:04 schreef hydrah het volgende:
[..]
Ik kan het je wel lenen, tegen een reeele rente natuurlijk..
Tss paupers.
ah een potentiele LENEN.NL klant.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:49 schreef AtotheA het volgende:
ik heb daaro al 4 jaar een abbo, dit is de 1e x dat dit gebeurt, dusja....quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:08 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ah een potentiele LENEN.NL klant.
Wel een mobieltje, wel bellen maar geen geld ervoor.
Jij komt er wel![]()
Offtopic gaan in klaagbaakquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:16 schreef Biogarde het volgende:
Opbokken met dat offtopic geleuter.
hij heeft zn pootje gebroken, telt dat ook?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:18 schreef Icefire het volgende:
Intrum justitia bellen en vragen of je het in termijnen mag betalen omdat je het niet op zo'n korte termijn kan opbrengen.
Zeg gewoon dat je vanwege persoonlijke omstandigheden (kat dood ofzo) niet aan gedacht hebt.
Meestal doen ze daar echt niet moeilijk over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |