Je zou mail moeten hebbenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:27 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik heb het de FA's gevraagd, geduld nu even
Vorig jaar rond augustus/september na 7 jaar stoppen weer begonnen met roken. Stom, maar gebeurd. In dit jaar verschillende stoppogingen gedaan, waarvan 2 wat serieuzer. Maar op het moment kom ik niet verder dan 2 weken niet roken.quote:
Ik had nooit gezien dat er een geslachtsverandering aan zat te komenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:02 schreef truttebosje het volgende:
zelfs mn geslachtsverandering is gelukt, wat wil een mens nog meer.
tja....k heb het toch gedaan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:44 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik had nooit gezien dat er een geslachtsverandering aan zat te komen![]()
goed zo!quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:43 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Vorig jaar rond augustus/september na 7 jaar stoppen weer begonnen met roken. Stom, maar gebeurd. In dit jaar verschillende stoppogingen gedaan, waarvan 2 wat serieuzer. Maar op het moment kom ik niet verder dan 2 weken niet roken.![]()
Toch wil ik graag stoppen, maar probleem is mijn werk, en dan met name in Zwitserland. Daar rookt echt elke collega, en probeer dan maar eens niet te roken.
Ik heb me voorgenomen om de volgende stoppoging te laten ondersteunen door weet ik wat voor middel. Maar heb nog geen idee wat. Binnenkort de huisarts maar eens bellen.
Een laserbehandeling zoals door BE??quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:43 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Vorig jaar rond augustus/september na 7 jaar stoppen weer begonnen met roken. Stom, maar gebeurd. In dit jaar verschillende stoppogingen gedaan, waarvan 2 wat serieuzer. Maar op het moment kom ik niet verder dan 2 weken niet roken.![]()
Toch wil ik graag stoppen, maar probleem is mijn werk, en dan met name in Zwitserland. Daar rookt echt elke collega, en probeer dan maar eens niet te roken.
Ik heb me voorgenomen om de volgende stoppoging te laten ondersteunen door weet ik wat voor middel. Maar heb nog geen idee wat. Binnenkort de huisarts maar eens bellen.
*spam*quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:43 schreef Marsepein het volgende:
Volgens mij is het met laseren geen kwestie van er in geloven. Maar goed, ik rook dan ook niet en heb ook nooit zo een behandeling gehad.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:37 schreef Marsepein het volgende:
Ik zal het eens doorkijken. Dank je.
Ze geven zelfs garantie zie ik![]()
Maar of laseren voor mij de oplossing is. Ik ben niet zo zweverig, en geloof dat soort dingen niet echt. Maar ik zal me er eens verder in verdiepen, wat dat laseren precies doet. En ik zie dat de zorgverzekeraar ook meebetaalt, dat is helemaal mooi.
sorry voor late reactie, maar ook bij mij kan je een tijdje komen logeren, m'n ouders zijn denk ik weg rond de 16de juli (en we hebben een zwembad), je moet er natuurlijk mijn gezelschap wel bijnemenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:54 schreef MMach het volgende:
Wie niet waagt niet wint natuurlijk
Ik zou nog het liefst een matras in hetvw busje leggen en vertrekken naar verre oorden. Maar Leonidasje is gezegend met bezorgde ouders en die gaan dat waarschijnlijk niet erg zien zitten wegens te veel potentiele foutlopers. En al zegt ze het niet met zoveel woorden, Leonidas zelf heeft niet veel vertrouwen in de 'leukheid' van zo'n soort vakantie. Samen op reis betekent ook samen overnachten, en dat is wel een gevoelige snaar bij de ouders van Leonidas. Ik weet niet of ze al weten of vermoeden dat er al vanalles gebeurd is, maar ik ga het hen niet vertellen
Dit terwijl ik echt wel graag op reis wil, en nog avontuurlijk ook. Ik ben in m'n hele leven 1 keer op reis gegaan, op 13 jarige leeftijd. En nu alles eens goed gaat na alle ellende vind ik dat het tijd is voor een reisje, nu het nog kan (voor je het weet ben ik aan het werk en is het gedaan met lange vakanties).
Afwachten maar![]()
Hehe, thnx, ik wil sowieso ooit nog es Leonidas meepakken om jullie zieke huis te tonenquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:41 schreef Archont het volgende:
[..]
sorry voor late reactie, maar ook bij mij kan je een tijdje komen logeren, m'n ouders zijn denk ik weg rond de 16de juli (en we hebben een zwembad), je moet er natuurlijk mijn gezelschap wel bijnemen
Ik heb er geen idee van wanneer die het laatste is vervangen, daarom wil ik dat zo snel mogelijk doen. Iemand uit mijn klas heeft veel ervaring met het reviseren van VW motoren en we gaan dat samen vervangen, inclusief kleppen en timing ed.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:50 schreef Archont het volgende:
wanneer is de D-riem laatstt vervangen? En zo'n eindje rijden met de M-van is idd mss een beetje risicovol, alhouwel ik met m'n ouders met zo'n busje nog op reis ben geweest naar italie (was wel met zetels in), met een man of 8 dacht ik, en die heeft het toen heel goed uitgehouden, dus zou wel moeten lukken om in bretagne te raken
Daar heb ik eens staan liften in baan drie. Amai Levensgevaarlijk.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:00 schreef sanger het volgende:
Leuk die gedetailleerde tekeningen![]()
Overigens weet ik uit ervaring dat een distributieriem best makkelijk te vervangen is. Ik heb die van mijn vorige auto destijds op de camping gedaan, zonder al te fancy gereedschap. Ik stond met een gebroken distributieriem voor de Kennedytunnel bij Antwerp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |