Zet hem op! En dan wel iedere dag klussen he, men zegt dat dat de beste garanties is!quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:45 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Jouw missie is sowieso geslaagd![]()
Wij zitten nog volop in onze missie![]()
ik dacht dat ik ze opgelopen had van een vieze wc-bril ofzoquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:05 schreef becky27 het volgende:
[..]
Zet hem op! En dan wel iedere dag klussen he, men zegt dat dat de beste garanties is!![]()
kan dat ook dan??? nooit geweten.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:32 schreef truttebosje het volgende:
[..]
ik dacht dat ik ze opgelopen had van een vieze wc-bril ofzo![]()
Over het slot is een ronde rozet gezet met one-way schroeven, en daarboven een simpele RVS klink die ook met een rozet vast zit. Standaard zat er idd van dat dunne nieuwbouw beslag op. "Nieuw"-bouw, want het is alweer 20 jaar oudquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:35 schreef Marsepein het volgende:
Heb je er nu wel veiligheidsbeslag opgezet, ipv dat dunne beslag?
Dat is waar, ik ben zelden minder dan 100 euro kwijt bij de bouwmarkt, en dan te bedenken dat er zaterdagen zijn dat ik er 2 of 3 keer heen ga...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:35 schreef becky27 het volgende:
klussen... een gebed zonder einde! en een zwart gat wat betreft je portomonnee
nou om er nog even op terug te komen.....dit is dus GEEN betrouwbaar toilet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:45 schreef becky27 het volgende:
maar ja wat is een betrouwbare toilet....
quote:Op zondag 6 mei 2007 10:01 schreef truttebosje het volgende:
[..]
nou om er nog even op terug te komen.....dit is dus GEEN betrouwbaar toilet.
[afbeelding]
Ik zie het nu pas, maar ik heb wel gelijk antwoord gegeven.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:22 schreef Marsepein het volgende:
tnimble, vakantie? Of heel druk?![]()
En klipper, kun je je licht eens laten schijnen over Hoe slim is een thermostaatkraan?
Minder dan 100 euro per keer of in totaal?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:46 schreef Marsepein het volgende:
One way schroeven zijn heel makkelijk te verwijderen, wist je dat?
[..]
Dat is waar, ik ben zelden minder dan 100 euro kwijt bij de bouwmarkt, en dan te bedenken dat er zaterdagen zijn dat ik er 2 of 3 keer heen ga...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |