quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:47 schreef Brighteyes het volgende:
Kijk eens naar de titel van dit topic?
Er is hier zo weinig feedback en gerommel dat dat prima samen met het SC topic kon.
Dusseh... Shoot zou ik zeggen!
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:10 schreef sanger het volgende:
met een tvp gewoon leuk on-topic meeposten of een bookmark.
wat is een tvp dan ? ik zou wel een actieve topiclijst willen houden voor mezelf, want ik wil sommige dingen blijven volgenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:49 schreef Marsepein het volgende:
Ja, dat met die tvp's he. Zijn er echt mensen die in hun eigen active topics list gaan bladeren om dat ene topic te vinden waar een tvp staat?
Ik zet de 'topicselector' dan een heel stuk ruimer en ga met CTRL-F aan de gang. Dat werkt volgens mij veel beter. En als de search goed werkt gebruik ik die ook.
Duidelijk uitgelegd BE, maar blader je dus echt terug in je MyAT om topics terug te vinden?quote:Op zondag 8 juli 2007 08:34 schreef Brighteyes het volgende:
Zodra je een post plaatst in een topic staat dat topic in je 'my active topics lijst'.
Er zijn dus mensen ipv de moeite te nemen een leuke on-topic post te plaatsen alleen maar 'tvp' plaatsen (staat voor TerugVindPost) om zo dat topic in hun MyAT te krijgen.
Wij modjes zijn daar niet zo'n fan van omdat je dan de kans hebt dat je een hele reut tvp's achter elkaar krijgt en dat maakt het topic er niet gezelliger op.
Als je op een topic klikt zie je bovenaan naast het driehoekje een mapje met een plusje staan. Als je daarop klikt wordt het topic in je persoonlijke bookmarks gezet. Op die manier kan je topics ook bijhouden. Helemaal bovenaan in de knoppenbalk kan je dan op 'bookmarks' klikken en krijg je de lijst van je bookmark-topics.
Ik persoonlijk gebruik de bookmarks alleen voor topics die ik over een jaar nog wil kunnen vinden en gebruik voor het bijhouden van topics de My Active Topics functie. Daar moet je overigens voor ingelogd zijn om die te kunnen gebruiken.
Als je dan bovenin of onderin op 'my active topics' klikt krijg je een lijst van alle topics waarin jij actief bent (geweest) en dmv rode en gele envelopjes zie je in welke topics er gepost is sinds jij er bent geweest.
*hijg*
Is het nu wat duidelijker?
Of wist je dit allemaal al en typ ik het voor jan l*l![]()
Knap hoor !quote:Op zondag 8 juli 2007 10:20 schreef Marsepein het volgende:
Stoppen gaat vrij aardig, er zijn gewoon moelijke momenten waarvan ik dan denk, ah eentje kan geen kwaad. Maar dat doe ik uit voorzorg dan maar niet. Ik ben gestopt dmv lasertherapie, bij prostop en dat werkt dus echt. Hoewel ik niet geloof dat het effect een half jaar blijft hangen, maar lang genoeg om het zenuwachtige gevoel van 'ik moet roken' weg te houden.
Dinsdag is het alweer 3 weken
Je wil zo'n topic meestal alleen terugvinden als er iets nieuws in gepost is, toch? En dan staat ie weer bovenaan je AT lijst. Dus terugbladeren hoeft bijna nooit.quote:Op zondag 8 juli 2007 10:03 schreef Marsepein het volgende:
Dat zijn ook precies de dingen die ik ingesteld heb/gebruik. Maar ik snap gewoon niet dat mensen TVP's plaatsen (Niet alleen in K&W). Dat betekent toch echt dat je je MyAT doorbladert om die topics ooit, als ze in de vergetelheid raken, weer te vinden.
Urban exploring geloof ik. Het is nogal een riskante hobby (vorige week is er zo nog iemand verongelukt), maar als je goed oplet, dan zie je dingen die je nooit meer vergeet. Het is een heel rare sfeer altijd, net alsof de arbeiders er nog rondlopen. Meestal is alles halsoverkop achtergelaten en slingeren nog kranten van die dag rond, er liggen hopen schoenen, ponskaartjes met de werkuren van de arbeiders, de liftdeuren staan open, echt heel speciaal.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:37 schreef Marsepein het volgende:
MMach wat leuk om te lezen. Een vriend van mij bezoekt ook zulke objecten die vergeten en vervallen zijn. Niet als fotograaf maar als natuurliefhebber. Wat is de term er ook alweer voor.
Urban hiking of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |