Gouden Huub:quote:
Gewoon wat googleads op zetten, verdien je nog wat.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:03 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Gouden Huub:
Totaal aantal pageviews: 90.430
Gemiddeld per maand: 18.086
Totaal aantal unieke bezoekers: 41.647
Gemiddeld per maand: 8.329
quote:
Heb je daar nou het hele vorige topic op gewacht ?quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:06 schreef itsme het volgende:
Ik zit me voor het eerst zo boos te maken dat ik er over denk om talpa te schrijven. Nou dat is een unicum.
Lees net jullie reacties over het gesprek tussen amanda en brian.
Dit is toch ongelooflijk.Amanda moet gewoon tegen zichzelf in bescherming genomen worden.
Zij vertoont echt alle symptomen van vrouwen die zich laten mishandelen.door hun lovers.
Ze is blijkbaar zo gek op hem dat ze alles doet en accepteert om het maar weer goed te krijgen.
Brian is dan nog zo erg dat hij het niet eens toegeeft, en dus niet beterschap belooft.
Dat DGK dit toelaat allemaal. Er staat nog steeds geen woord over dat brian amanda heeft geslagen op die site, ik vind dat dit echt niet kan gewoon.
Ze kruipt gewoon voor hem.
Het is idd schandalig dat de redactie dit laat gebeuren, Amanda lijdt IMHO ook aan "Battered Wife Syndrome" en zou dus tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:06 schreef itsme het volgende:
Ik zit me voor het eerst zo boos te maken dat ik er over denk om talpa te schrijven. Nou dat is een unicum.
Dit is toch ongelooflijk.Amanda moet gewoon tegen zichzelf in bescherming genomen worden.
Zij vertoont echt alle symptomen van vrouwen die zich laten mishandelen.door hun lovers.
Ze is blijkbaar zo gek op hem dat ze alles doet en accepteert om het maar weer goed te krijgen.
Brian is dan nog zo erg dat hij het niet eens toegeeft, en dus niet beterschap belooft.
Dat DGK dit toelaat allemaal. Er staat nog steeds geen woord over dat brian amanda heeft geslagen op die site, ik vind dat dit echt niet kan gewoon.
Welk gesprek bedoel je? Ik wil niks over het hoofd zien...quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:06 schreef itsme het volgende:
Telegraafquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:08 schreef FdW het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_erectie.html?p=3,2
Kan dit een legitieme aanleiding zijn voor de Febo om LocoB te verwijderen?![]()
En geen enkele die er voor uit durft te komenquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:10 schreef Nostalgist het volgende:
Ze begrijpen er geen jota van volgens mij......
Het is ook totaal geen interessante informatie voor mensen die willen gaan beleggen. 'Leuke' anekdotes zijn het, meer niet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:10 schreef Nostalgist het volgende:
Ik weet het wel zekerquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:10 schreef Nostalgist het volgende:
De twee na laatste COS.....Brian verdraait het gesprek volledig, en praat Amanda een schuldgevoel aan....quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:10 schreef demins het volgende:
[..]
Welk gesprek bedoel je? Ik wil niks over het hoofd zien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |