¤3500 heb het al aangepastquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:50 schreef bbtb77 het volgende:
Richtprijs?
Helaas geen electrische ramen nee.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:17 schreef Dapa het volgende:
ik heb maybe wel intresse, elec ramen? dat is wel een must want die heb ik nu niet
Nou heb ik niet zoveel verstand er van, dat moet ik aan mijn vriend vragen, is ook zijn auto,quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:22 schreef S1nn3rz het volgende:
een dtm sdi polo
een 1900 tdi trekt em er nog uit.
waarom zijn electrische ramen een must? even zwengelen is toch niet eens zo heel veel moeite?
Een tdi is dan ook een sdi met een turbo.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:22 schreef S1nn3rz het volgende:
een dtm sdi polo
waarom zijn electrische ramen een must? even zwengelen is toch niet eens zo heel veel moeite?
ja en een 6 cilinder een 4 cilinder met 2 cilinders extraquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:47 schreef ANWB het volgende:
[..]
Een tdi is dan ook een sdi met een turbo.![]()
mijn eerste auto was een benzine zuipende slurpende auto, maar wel met veel optiesquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:22 schreef S1nn3rz het volgende:
een dtm sdi polo
Enorm?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:49 schreef S1nn3rz het volgende:
ik snap gewoon niet waarom je een sdi zo enorm uit zou dossen als je toch de laatste bent die op de 100 zit.
mwah, ik weet het zo net niet. een passat tdi kan met gemak ook 1:20 halen hoor. mits rustig bereden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:53 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Enorm?Wat mooiere velgen en nog wat optische veranderingen.
En na vele stoplichten en files ben je de laatste die bij een benzinepomp moet stoppen dus wie is er nu sneller?
![]()
Thnx ja ik vind het ook meevallen hoor, maar dat wordt dan denk ik weer eerder gezien als een verkooppraatje als ik dat zeg.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:49 schreef mark_dabomb het volgende:
Om TS even te helpen, zo traag zijn deze dingen nog niet hoor, ik rij een flink zwaardere auto met deze motor (Caddy met koelmotor) en heb geen enkel probleem om vlot mee te komen.
stap jij dan maar eens in een caddy tdi, zul je het verschil zeker merken. zijn net kleine vliegtuigjes.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:49 schreef mark_dabomb het volgende:
Om TS even te helpen, zo traag zijn deze dingen nog niet hoor, ik rij een flink zwaardere auto met deze motor (Caddy met koelmotor) en heb geen enkel probleem om vlot mee te komen.
Ik heb wel een foto met nummerbord, maar dacht dat ze dat altijd deden.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:52 schreef Glijdt_licht het volgende:
En deze motoren zijn superbetrouwbaar! Tot en met 80kmh is de optreksnelheid best te doen, alleen t/m 80 moet je wel doorgaan in de 3e versnelling. (als je de snelweg oprijdt).
Heb zelf iets van een jaar in een Ibiza 1.9d gereden. Die Ibiza had trouwens 360000 gereden, en de motor was nog lang niet op.
Maar waarom is het nummerbord niet zichtbaar? Dat is juist handig om info bij de RDW weg te halen.
nee idd, maar jullie doen net of een sdi een strepentrekker is, en dat is absoluut niet zo.quote:
Er is zeker een groot verschil met de TDI, ik heb in een Golf 1.9TDI 110pk les gehad. met name het vershcil in 4e en 5e versnelling is zeer groot.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:18 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
nee idd, maar jullie doen net of een sdi een strepentrekker is, en dat is absoluut niet zo.
Vind je het gek, het is een DIESEL!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:52 schreef Glijdt_licht het volgende:
En deze motoren zijn superbetrouwbaar! Tot en met 80kmh is de optreksnelheid best te doen, alleen t/m 80 moet je wel doorgaan in de 3e versnelling. (als je de snelweg oprijdt).
Heb zelf iets van een jaar in een Ibiza 1.9d gereden. Die Ibiza had trouwens 360000 gereden, en de motor was nog lang niet op.
Helemaal gelijk , deze auto rijd 1 op 20. Moest er elke dag 167 km mee rijden om op mijn werk te komen en tot opquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:51 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Er is zeker een groot verschil met de TDI, ik heb in een Golf 1.9TDI 110pk les gehad. met name het vershcil in 4e en 5e versnelling is zeer groot.
Deze SDI is gewoon erg goed om kilometers mee te maken, rijdt verder wel goed, je kan meekomen met het verkeer, en daarnaast kan er geen turbo kapot gaan. Deze dingen (de motoren althans) kunnen zeker 600000km halen, iemand hier in de buurt had een oude 1.6diesel op 1miljoen gekregen.
Verbruik zal met rustig rijden op 1op19 liggen denk ik, ik zat met de Ibiza 1.9d op een continue 1:18 1:19 's zomers 1:21 mogelijk.
Die booskijker zit niet geplakt.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:45 schreef Rezuup het volgende:
Waarom heb je booskijkers eroverheen geplakt? Dat maakt 'm niet mooier op zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |