Dat was toch dat moment dat er blijkbaar slecht gecommuniceerd werd en matthijsen als een mietje de bal niet weg kreeg?quote:Op donderdag 10 september 2009 11:43 schreef Prosac het volgende:
Geef hem maar wat vaker een basisplaats, verraste mij positief en durfde zijn goal uit te komen. Al pakte dat bij die lob van O'Connor bijna verkeerd uit.
(mod-hattrick)
Hij moet ervaring op gaan doen in internationale wedstrijden. Dan wordt ie nog veel beter. Wat mij betreft als v.d. Sar er niet is wel de nummer 1 op de keeperpositie, maar dat zeg ik al jaren.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zijn debuut gemaakt in een officiele interland in de basis, leuk.
Keepte niet onaardig, had wat twijfelachtige momenten, maar die ene bal 1 op 1 pakte hij echt uitstekend.
Vergiste me idd.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:46 schreef RayMania het volgende:
Zijn debuut van gisteren? Of die tegen Zweden in november 2008?
Geluk dwing je afquote:Op donderdag 10 september 2009 19:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Had toch ook geluk zo af en toe
Hij had gisteren echt behoorlijk veel goede reddingen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:55 schreef Jojoortje het volgende:
Zag gisteren echt een katachtige redding van hem
Jammer van de uitslag.
Klopt, heb t ook gezien.. Al twijfel ik nog of ie bij die eerste goal die bal niet beter weg had kunnen krijgen..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:06 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Hij had gisteren echt behoorlijk veel goede reddingen.
Heb de hele wedstrijd gezien en het is moeilijk uit te leggen als je 4-0 verliest, maar hij keepte echt een hele goede wedstrijd.
Wat een baas.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:15 schreef debeterebob het volgende:
Vandaag een penalty gestopt en Swansea aan een puntje geholpen. Hij is wel episch goed bezig zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |