Hij moet ervaring op gaan doen in internationale wedstrijden. Dan wordt ie nog veel beter. Wat mij betreft als v.d. Sar er niet is wel de nummer 1 op de keeperpositie, maar dat zeg ik al jaren.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zijn debuut gemaakt in een officiele interland in de basis, leuk.
Keepte niet onaardig, had wat twijfelachtige momenten, maar die ene bal 1 op 1 pakte hij echt uitstekend.

Hij zal nu ook wel beter in de gaten worden gehouden door scouts uit het buitenland neem ik aan.
  Hij zal nu ook wel beter in de gaten worden gehouden door scouts uit het buitenland neem ik aan.

Vergiste me idd.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:46 schreef RayMania het volgende:
Zijn debuut van gisteren? Of die tegen Zweden in november 2008?

Geluk dwing je afquote:Op donderdag 10 september 2009 19:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Had toch ook geluk zo af en toe

Hij had gisteren echt behoorlijk veel goede reddingen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:55 schreef Jojoortje het volgende:
Zag gisteren echt een katachtige redding van hem
Jammer van de uitslag.

Klopt, heb t ook gezien.. Al twijfel ik nog of ie bij die eerste goal die bal niet beter weg had kunnen krijgen..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:06 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Hij had gisteren echt behoorlijk veel goede reddingen.
Heb de hele wedstrijd gezien en het is moeilijk uit te leggen als je 4-0 verliest, maar hij keepte echt een hele goede wedstrijd.

Wat een baas.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:15 schreef debeterebob het volgende:
Vandaag een penalty gestopt en Swansea aan een puntje geholpen. Hij is wel episch goed bezig zeg.

Ook al is dit een paar jaar oud, ik denk dat dezelfde persoon nu heel wat anders zegt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:48 schreef Stofje het volgende:
Stekelenburg heeft in ieder geval niets bij Oranje te zoeken, grauwe keeper zonder uitstraling, die gewoon te weinig punten pakt voor Ajax en vaak stomme fouten maakt.

quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:29 schreef TLC het volgende:
Is er een filmpje van die gestopte penalty ?

quote:Vorm bezorgt Swans punt tegen Liverpool
Michel Vorm heeft zaterdagmiddag eens te meer zijn waarde bewezen voor Swansea City. De doelman was onpasseerbaar in de uitwedstrijd tegen Liverpool en bezorgde zijn ploeg daarmee een punt: 0-0.
Liverpool begon met Dirk Kuyt en Suarez in de basis. Bij Swansea City stond Michel Vorm op doel. Kemy Agustien keerde na zes weken blessureleed terug op de bank en mocht in de slotfase nog even invallen. Ferrie Bodde zat vanwege langdurig blessureleed niet bij de selectie.
Het was Liverpool dat de bovenliggende partij was op Anfield Road en druk naar voren zette. Swansea City liet zich aanvallend echter ook zien en was met name gevaarlijk via de snelle spitsen Nathan Dyer en Scott Sinclair. Treffers leverden de counters van Swansea City echter niet op.
Ook het spel van Liverpool betaalde zich niet uit in doelpunten. Stewart Downing ging te vaak voor eigen succes, terwijl Andrew Carroll en Dirk Kuyt ongelukkig speelden. Daardoor kwam niet voor het eerst dit seizoen weer alle druk op de schouders van Suarez te liggen. De ex-Ajacied was continu dreigend, maar had geen geluk in de afronding en bovendien was Vorm in topvorm.
In de slotfase zette Liverpool alsnog alles op alles om de wedstrijd te beslissen. Suarez stuitte tot drie keer toe op uitblinker Vorm en toen de bal toch het net in ging via Kuyt, werd de aanvaller afgevlagd vanwege buitenspel. Swansea City kreeg ook nog een enorme kans, maar deze werd huizenhoog over het doel van Pepe Reina geschoten.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |