Ook al is dit een paar jaar oud, ik denk dat dezelfde persoon nu heel wat anders zegt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:48 schreef Stofje het volgende:
Stekelenburg heeft in ieder geval niets bij Oranje te zoeken, grauwe keeper zonder uitstraling, die gewoon te weinig punten pakt voor Ajax en vaak stomme fouten maakt.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:29 schreef TLC het volgende:
Is er een filmpje van die gestopte penalty ?
quote:Vorm bezorgt Swans punt tegen Liverpool
Michel Vorm heeft zaterdagmiddag eens te meer zijn waarde bewezen voor Swansea City. De doelman was onpasseerbaar in de uitwedstrijd tegen Liverpool en bezorgde zijn ploeg daarmee een punt: 0-0.
Liverpool begon met Dirk Kuyt en Suarez in de basis. Bij Swansea City stond Michel Vorm op doel. Kemy Agustien keerde na zes weken blessureleed terug op de bank en mocht in de slotfase nog even invallen. Ferrie Bodde zat vanwege langdurig blessureleed niet bij de selectie.
Het was Liverpool dat de bovenliggende partij was op Anfield Road en druk naar voren zette. Swansea City liet zich aanvallend echter ook zien en was met name gevaarlijk via de snelle spitsen Nathan Dyer en Scott Sinclair. Treffers leverden de counters van Swansea City echter niet op.
Ook het spel van Liverpool betaalde zich niet uit in doelpunten. Stewart Downing ging te vaak voor eigen succes, terwijl Andrew Carroll en Dirk Kuyt ongelukkig speelden. Daardoor kwam niet voor het eerst dit seizoen weer alle druk op de schouders van Suarez te liggen. De ex-Ajacied was continu dreigend, maar had geen geluk in de afronding en bovendien was Vorm in topvorm.
In de slotfase zette Liverpool alsnog alles op alles om de wedstrijd te beslissen. Suarez stuitte tot drie keer toe op uitblinker Vorm en toen de bal toch het net in ging via Kuyt, werd de aanvaller afgevlagd vanwege buitenspel. Swansea City kreeg ook nog een enorme kans, maar deze werd huizenhoog over het doel van Pepe Reina geschoten.
Leuk item net in Studio Sport.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:13 schreef Oliver23 het volgende:
Ondanks de 0-1 nederlaag tegen Man. United stond Vorm opnieuw goed te keepen.
quote:Op zondag 20 november 2011 19:59 schreef tong80 het volgende:
Ze hebben zelfs al een singeltje over hem.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:48 schreef Stofje het volgende:
Stekelenburg heeft in ieder geval niets bij Oranje te zoeken, grauwe keeper zonder uitstraling, die gewoon te weinig punten pakt voor Ajax en vaak stomme fouten maakt.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:21 schreef Kadoc het volgende:
[..]
In 2008 zullen Waterman en Vorm bovenaan in de pikorde staan.
Toen ik Maarten Steekelenburg enkele malen zag keepen.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen je hem nog puur en alleen als Ajacied zag?
Ik zie hem graag in de winterstop overstappen naar een (sub)topper. Stekelenburg het vuur aan de schenen leggen! Zolang hij bij Swansea blijft is dat voorlopig niet aan de orde denk ik.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:36 schreef Oliver23 het volgende:
En Vorm pakt vandaag een strafschop tegen Fulham
Vorm leider keepersklassement van Premier League
Swansea City-doelman Michel Vorm maakte zaterdagmiddag opnieuw reclame voor zichzelf in de thuiswedstrijd tegen Fulham. De reservekeeper van Oranje hield voor de zevende keer in dit Premier League-seizoen zijn doel schoon, meer dan welke andere doelman ook.
Vorm, die tegen Fulham ook vanaf elf meter niet te passeren bleek, hield deze jaargang tot dusverre zes keer de nul in het eigen Liberty Stadium en één keer daarbuiten, op bezoek bij Liverpool (0-0).
In het klassement van doelmannen met de meeste clean sheets bezetten Arsenal-sluitpost Wojciech Szczesny en Fulham-keeper Mark Schwarzer gezamenlijk de tweede plek met ieder zes wedstrijden zonder tegentreffer.
In totaal incasseerde Vorm dit seizoen onder de lat bij Swansea twintig doelpunten, waarvan slechts twee op eigen terrein: tegen Bolton Wanderers (3-1) en Manchester United (0-1).
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)n-Premier-League.htm
Ben erg benieuwd hoelang het duurt voordat een Engelse (sub)topper hem wegkoopt bij Swansea
Van Stekelenburg ga je ook niks meer horen behalve in Oranje, waar het ook niet te lang meer duurt voordat hij wordt vervangen door Krul of Vorm. Het lot van een keeper in een competitie bij een club die beiden niet boeiend zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:48 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik lees nooit dat Steek uitblinkt bij Roma? Hoor eigenlijk helemaal niets daarvandaan, behalve dat Roma nog niet echt lekker loopt.
Kan volgens mij niet, je mag niet in 1 voetbaljaargang bij 3 clubs hebben getekend.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:48 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik zie hem graag in de winterstop overstappen naar een (sub)topper. Stekelenburg het vuur aan de schenen leggen! Zolang hij bij Swansea blijft is dat voorlopig niet aan de orde denk ik.
Vorm naar Roma?quote:Op maandag 12 december 2011 14:16 schreef nikk het volgende:
Doet het echt geweldig bij Swansea (!). Zoals hij staat te keepen is ongelofelijk. Die gaat op een gegeven moment Stekelenburg vervangen.
Dit inderdaad!quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:09 schreef Greetings het volgende:
[..]
Oho, ja dus! Gelukkig ook nog wat geld mee verdiend!
Vorm
![]()
Krul
we have a winnerquote:
Van Persie niet zeker van zijn plaats...quote:Op maandag 19 december 2011 15:20 schreef Typisch het volgende:
Die Engelsen moeten wel denken.Van der Vaart, Vorm, Krul allemaal op de bank bij Oranje.
Die doen het misschien 2 seizoenen leuk, maar daarna degraderen ze vast wel.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:14 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nog even en dan is Swansea een topclub.
Iets over bekerwinst in zijn grijs jaarquote:Op maandag 16 januari 2012 19:38 schreef tochweerhenk het volgende:
Nog iets gehoord van Stekelenburg iemand?
De kans dat sparta degradeert naar de topklasse is groter.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die doen het misschien 2 seizoenen leuk, maar daarna degraderen ze vast wel.
in engeland hebben ze het daar ook minder over volgens mij. Iemand een verklaring?quote:Op maandag 16 januari 2012 20:26 schreef Nober het volgende:
Toch opvallend dat de andere promovendus (Norwich City) boven Swansea staat maar het daar nauwelijks over gaat, die hebben geen NL'ers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |