quote:Op zondag 28 september 2008 12:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Idd Vorm was goed tegen ajax![]()
Maar hij heeft wel snel blessures wat ik je brom
Kijken hoe hij tegen ado gaat
Weetnie of dat luktquote:Op zondag 28 september 2008 16:05 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
De Oranje weg is vrij voor Vorm
De snor zei ook dat AZ vorig jaar Landskampioen zou wordenquote:Op maandag 29 september 2008 20:35 schreef paultjuhhh het volgende:
Lijkt me tof hij in NL elftal, de snor zei dat Vorm alleen te klein was om een uitmuntende keeper te worden
Ik heb m nog nooit een bal niet zien pakken omdat ie te klein is.quote:Op maandag 29 september 2008 20:35 schreef paultjuhhh het volgende:
Lijkt me tof hij in NL elftal, de snor zei dat Vorm alleen te klein was om een uitmuntende keeper te worden
Boschker heeft weer andere, meer in het oog springende minpuntenquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:18 schreef Eilanden het volgende:
En ik heb het al eerder gepost, maar die opmerking is ook na-aperij in de media .. Boschker is bijvoorbeeld 1 cm langer en toen hoorde je ook niemand over zijn lengte
Vermeer denk ik.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Stekelenburg en Timmer out voor het Nederlands Elftal, zou Bertje nu Vorm oproepen ?
Eens.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:34 schreef vitessezuid113 het volgende:
van Bertje , nu mag Vorm even ruiken aan het grote Oranje , keepen zal die wel niet want Van der Sar is niet voor niets gekomen.
Op dit moment terrecht dat ie Vorm boven Velthuizen verkiest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |