Jullie Piet Piet Piet Piet komt er volgens mij ook welquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
Vorm 1 van de betere Nederlandse keepers![]()
Dat denk ik ook welquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:54 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Jullie Piet Piet Piet Piet komt er volgens mij ook wel![]()
Dat bedoelde ik ook bij jullie keeper. Die wedstrijden die hij keepte deed hij het best goed, maar volgend seizoen wordt interessant: kan hij het ook een heel seizoen volhouden?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:08 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, Volgend seizoen mag die het laten zien als die 1ste doelman wordt.
Had je eerdere post nog niet gelezenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook bij jullie keeper. Die wedstrijden die hij keepte deed hij het best goed, maar volgend seizoen wordt interessant: kan hij het ook een heel seizoen volhouden?
Stekelenburg vind ik een goed voorbeeld: toen hij net kwam kijken deed hij het goed en werd hij door iedereen als een zeer groot talent gezien, maar hij heeft naar mijn mening nog steeds niet de stap gezet naar topkeeper
en niet meer het aanhangselquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik moet zeggen dat die vorm zich enorm goed ontwikkeld heeft gedurende het seizoen en echt de elfde speler van Utrecht is geworden!
Dat artikel sloeg ook nergens op. Toen had ik ook al zoiets van: huh? te weinig jonge talentvollekeepers, we hebben er zelden zoveel gehad volgens mij.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:51 schreef Plastic_Power het volgende:
Een paar jaar geleden had de VI nog een artikel over het tekort aan jonge Nederlandse topkeepers. Dat is nu verleden tijd, dus?
vd Sar heeft bij echte Europese topclubs gekeeped, EK's en WK's gespeeld etc, Gomes niet, denk ook dat Vorm daar vooral op doelt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat ben ik niet met Vorm eens. Gomes is denk ik echt wel beter dan van der Sar. Ik ken echt geen betere keepers, alleen Dida in zijn goede tijd.²
Dat klopt, maar iedereen beaamt dat dat niet zijn normale niveau is. PSV zonder Gomes was geen kampioen geworden, dat is een feit.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:50 schreef PBateman1978 het volgende:
en Gomes heeft dit seizoen toch best wat fouten gemaakt volgens mij, vooral na de winterstop
Van der Sar niet dan? Ik zie hem nog zo ballen recht voor de voeten van Taddei en Taylor stompen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
vd Sar heeft bij echte Europese topclubs gekeeped, EK's en WK's gespeeld etc, Gomes niet, denk ook dat Vorm daar vooral op doelt.
en Gomes heeft dit seizoen toch best wat fouten gemaakt volgens mij, vooral na de winterstop
Als hij niet naar andere keepers kijkt, waaruit concludeert hij dan Gomes heel goede wedstrijden, maar ook mindere speelt?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:29 schreef Eilanden het volgende:
Vorm: 'Gomes en Sneijder geen wereldtop'
Vorm zegt niet naar andere doelmannen in de Eredivisie te kijken. 'Ook niet naar Gomes van PSV', vertelt hij in de nieuwe Voetbal International. 'Er zijn mensen die zeggen dat hij tot de wereldtop behoort. Daar ben ik het niet mee eens. Hij speelt heel goede wedstrijden, maar ook mindere. Edwin van der Sar, die is wereldtop. Gomes is nog slechts de beste keeper in de Nederlandse competitie.'
Weet ik niet; ik zou dan eerder zeggen dat PSV zonder Alex geen kampioen was geworden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat klopt, maar iedereen beaamt dat dat niet zijn normale niveau is. PSV zonder Gomes was geen kampioen geworden, dat is een feit.²
quote:Op zondag 28 september 2008 12:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Idd Vorm was goed tegen ajax![]()
Maar hij heeft wel snel blessures wat ik je brom
Kijken hoe hij tegen ado gaat
Weetnie of dat luktquote:Op zondag 28 september 2008 16:05 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
De Oranje weg is vrij voor Vorm
De snor zei ook dat AZ vorig jaar Landskampioen zou wordenquote:Op maandag 29 september 2008 20:35 schreef paultjuhhh het volgende:
Lijkt me tof hij in NL elftal, de snor zei dat Vorm alleen te klein was om een uitmuntende keeper te worden
Ik heb m nog nooit een bal niet zien pakken omdat ie te klein is.quote:Op maandag 29 september 2008 20:35 schreef paultjuhhh het volgende:
Lijkt me tof hij in NL elftal, de snor zei dat Vorm alleen te klein was om een uitmuntende keeper te worden
Boschker heeft weer andere, meer in het oog springende minpuntenquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:18 schreef Eilanden het volgende:
En ik heb het al eerder gepost, maar die opmerking is ook na-aperij in de media .. Boschker is bijvoorbeeld 1 cm langer en toen hoorde je ook niemand over zijn lengte
Vermeer denk ik.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Stekelenburg en Timmer out voor het Nederlands Elftal, zou Bertje nu Vorm oproepen ?
Eens.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:34 schreef vitessezuid113 het volgende:
van Bertje , nu mag Vorm even ruiken aan het grote Oranje , keepen zal die wel niet want Van der Sar is niet voor niets gekomen.
Op dit moment terrecht dat ie Vorm boven Velthuizen verkiest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |