wel als er een gezin aanhangtquote:
meer kaarten zijn er niet gegeven, is gewoon uitverkochtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:33 schreef Edenoniphobic het volgende:
17.500 AZ'ers, en slechts 16.000 Ajacieden. Matige blase supporters daar in 020.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
![]()
Je gaat wel naar bekerwedstrijden, huldiging, maar je bent géén fan?
Zie hier het Alkmaarse legioen in de competitie, op de laatste uitwedstrijd VOOR hun kampioenswedstrijd tegen Excelsior:quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:33 schreef Edenoniphobic het volgende:
17.500 AZ'ers, en slechts 16.000 Ajacieden. Matige blase supporters daar in 020.
Ik geef de Ajacieden die zondag lekker op het Leidse/Rembrandt met een lekker koud biertje zitten nog gelijk ook. 52 fucking euroquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:33 schreef Edenoniphobic het volgende:
triest volk inderdaadquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zie hier het Alkmaarse legioen in de competitie, op de laatste uitwedstrijd VOOR hun kampioenswedstrijd tegen Excelsior:
[afbeelding]
Toppertjes hoor!![]()
Geestelijke achterstand, kan hij niks aan doenquote:
En daarom zullen ze altijd een klein clubje blijven. Hoop wel dat ze winnen zondag (?)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zie hier het Alkmaarse legioen in de competitie, op de laatste uitwedstrijd VOOR hun kampioenswedstrijd tegen Excelsior:
[afbeelding]
Toppertjes hoor!![]()
Het is toch de finale...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vraag me nog steeds af waarom ik een kaartje gekocht heb...
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:37 schreef Damzkieee het volgende:
Ik gun het Ajax wel, na genaaid te zijn in Alkmaar.
anders waren ze kampioen
Dus: Hup Ajax!
Ik hoop het voor je, maar een interview met de Cler wat ik vandaag las gaf nou niet echt de indruk van een supergemotiveerd AZ...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:54 schreef benckendorff het volgende:
AZ gaat dit pakken.. Na die teleurstelling van vorige week gaan we er nu keihard tegenaan!
ajax shirtje weer aanquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:19 schreef denthemen het volgende:
morgen maar eens vroeg die kant op, 1 van de weinige ajacieden met vrij vervoer
netjesquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
ALKMAAR- AZ zal in de KNVB-finale in een speciaal shirt aantreden. Op dit tenue staat een logo op de borst met daarop de jaartallen van de bekerfinales van AZ.
[afbeelding]
Als Ajax dat zou doen, past de shirtreclame er niet meer opquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
ALKMAAR- AZ zal in de KNVB-finale in een speciaal shirt aantreden. Op dit tenue staat een logo op de borst met daarop de jaartallen van de bekerfinales van AZ.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Als Ajax dat zou doen, past de shirtreclame er niet meer op
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Als Ajax dat zou doen, past de shirtreclame er niet meer op
dat word wat morgenquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Hele kuip is al afgezet.
100%quote:
Dat optreden vorig jaarquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:23 schreef PizzaSalami het volgende:
Laaatste busjes pakken, zo lang mogelijk feest en zo kort mogelijk daar. Al was de muziek wel top vorig jaar.
WIJ PAKKEN DE BEKER.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |