En nog steeds geen tijd voor lunch gehadquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:48 schreef Sjowhan het volgende:
Ohja.. Lunch.
gewoon gaan, lunch gaat voor.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En nog steeds geen tijd voor lunch gehad
2 uur en 49 minuten....quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:11 schreef Q. het volgende:
Nog ruim drie uur niets doen. Huuu.
Niet de woensdag!quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:09 schreef Pheno het volgende:
Gewoon overdag doordeweeks is beter
True.quote:
Ja, dat einde der tijden was inderdaad wel welkom geweest.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:13 schreef Kuukske het volgende:
Ohja, morgen ook nog een dag.
Apocalypsequote:Op donderdag 3 mei 2007 13:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat einde der tijden was inderdaad wel welkom geweest.
Wat moet iemand in de achterhoek?quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:13 schreef Pheno het volgende:
En daarna weer _arual_ in de achterhoek ophalen. ZO maak ik mijn kms wel. Op deze manier kan niemand mijn auto overnemen als ik hier pleitos ben
werkenquote:
Is daar werk dan?quote:
Ja: de koffie is op.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:17 schreef JDude het volgende:
De rust is weer hersteld hier?
En een ziekenhuisquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daar staan toch alleen boerderijen en de studio van normaal?![]()
De thee niet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:17 schreef Q. het volgende:
Ja: de koffie is op.
En jij komt uit lisse?quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook af toen ik mijn eerste vriendinnetje kreeg, en die daar woonde
Belangrijker: het is hier smilie vrij. Zo'n rust voor mijn gesteldheid en computer.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:17 schreef JDude het volgende:
De rust is weer hersteld hier?
zolang het bier niet op isquote:
Romantisch brieven schrijven...quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En jij komt uit lisse?
Elkaar vaak gezien zeker?![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:19 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
Zoooooo ff de lunch afsluiten met eenkoffie
te laatquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Gebruik dat woord nou niet. Zometeen komen ze terug!
*denkt aan het keukentje thuis met 2 kratten bier.quote:
Ik zal eens vragen of ze daar al een brochure voor hebbenquote:
Bestond dat laatste toen al?quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hijg faxen en cybersex![]()
Al sinds de tamtamquote:
Misschien was Sjow er vroeg bij...quote:
Ik lees wel tussen de regels door...quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Soms kan ik beter mijn gedachtes niet posten!![]()
Vlakbijquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En jij komt uit lisse?
Elkaar vaak gezien zeker?![]()
Werken jij, we hebben jullie niet voor niets ingehuurd.quote:
Ga jij dan ook nog wat doen voor mijn belastingcenten die je maandelijks betaald krijgt?quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Werken jij, we hebben jullie niet voor niets ingehuurd.![]()
Hij was kort maar hevig...quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:41 schreef Litpho het volgende:
Hey, een _Cara_sighting, die zijn zeldzaam tegenwoordig.
Ja, ik ga zo meteen nog even mijn nota afschrijven.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga jij dan ook nog wat doen voor mijn belastingcenten die je maandelijks betaald krijgt?
achterhoekquote:
Ja..ik ben er vandaag soms heel even.. goed he?quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:41 schreef Litpho het volgende:
Hey, een _Cara_sighting, die zijn zeldzaam tegenwoordig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |