quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:43 schreef Blight het volgende:
Wat vinden jullie van Roda JC's Kah?
Ik heb die jongen niet wekelijks zien spelen dus wellicht is mijn oordeel niet terecht, maar het lijkt mij wel een welkome versterking achterin bij Ajax. Betaalbaar, fysiek sterk, loopvermogen en weet zich net als Jaap Stam vast te bijten in een tegenstander. Bovendien is hij niet vies van een beetje intimidatie en dat kunnen we bij Ajax zeker gebruiken. Met spelers als Stam en Davids komen we al dichterbij dat "1 - 0 voor Ajax nog voor de aftrap" gevoel. Ik denk dat hij daar zowel voetballend en als persoon aan kan bijdragen.
En als ie dan scoort hij bijbehorende nummer van THe Offspring door de arena....quote:
Denk t ook niet, opbouwend schort er nog wel wat aan denk ikquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:05 schreef borisz het volgende:
Kah, dat rijmt op tja, ik weet het niet. Denk niet echt wat voor Ajax
Ik weet het ook niet, zo constant is hij nu ook weer niet geweest dit seizoen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:05 schreef borisz het volgende:
Kah, dat rijmt op tja, ik weet het niet. Denk niet echt wat voor Ajax
als hij ergens iets kan opbouwen zoals bij RKC is het helemaal geen verkeerde trainer.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:06 schreef toma het volgende:
beetje offtopic maar ik ben wel benieuwd welke club Koeman nu naar de klote gaat helpen
Is er dan al bekend dat hij weggaat?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:06 schreef toma het volgende:
beetje offtopic maar ik ben wel benieuwd welke club Koeman nu naar de klote gaat helpen
Erwin, ja.quote:
Erg interessant staaltje statistiek!quote:PSV klaarwakker, Ajax slaapt te lang na rust
2/5/2007 16:10
PSV heeft het kampioenschap behaald in het eerste kwartier na rust. Tussen de 46ste en 60ste minuut sloeg de ploeg van Ronald Koeman het grootste gat met Ajax, dat op de streep één doelpunt tekort kwam voor de landstitel.
De Eindhovenaren scoren dan wel het minst vaak direct na de hervatting (negen keer), maar krijgen bijna geen doelpunt tegen in die fase (één). De Amsterdammers maakten er meer (elf) maar kregen er acht tegen.
In slechts één periode gaan de twee kemphanen gelijkop wat betreft doelsaldo. Het tweede kwartier levert zowel PSV als Ajax hetzelfde op: plus elf.
Ook in de slotfase bleek PSV veel dodelijker. Aan de negentigste minuut (plus blessuretijd) hield de landskampioen vijf goals over. Ajax, dat bekend staat als lucky in die periode, scoorde maar één keer op de valreep.
Concentratiegebrek!! Krijg je meer zoiets van: doen we wel ''ff'' en knallen er nog een paar meer in.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:25 schreef HeatWave het volgende:
Klopt idd wel, als Ajax voor rust voorstaat (al dan niet dik) dan werd het de 2de helft echt nooit meer wat. Zoveel partijen gezien die met 3-0 de rust in gingen en daarna scoorde Ajax of niet zelf meer of kreeg zelfs goals tegen.
Vitesse, Sparta etc.....
Lijkt mij ook. Bovendien denk ik dat hij met de juiste begeleiding kan groeien tot een topper.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:29 schreef MaxC het volgende:
Als Kah niet te duur is kan je hem best halen. We moeten toch nog een extra verdediger hebben voor Grygera. Bovendien moet je meer verdedigers in je selectie hebben. (zie periode van Werder Bremen uit)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |