Waarom sla je hem dan?quote:-edit- koeman!!!!! Ik schreeuwde nog dat het op zich niet zijn schuld was maar dat -edit-bestuur maar dat hij niet zo stoer moest doen.
Op de dag dat je opstapt, lekker zelf op stap gaan klopt gewoon niet. Daarbij waren het alle opgekropte gevoelens ook van het hele seizoen. Meerdere Feijenoorders kunnen er over meepraten.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:01 schreef Robar het volgende:
Wat is overigens een -edit-koeman?
En
[..]
Waarom sla je hem dan?
Ik ken wel meer mensen die stoer doen, maar ik heb nou nooit de neiging gehad om iemand daarom te moeten slaan.
Wat een kneusje zeg . . . .
Je kunt het ook gewoon respecteren dat hij niet met een supporter in discussie wilt gaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:22 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
Op de dag dat je opstapt, lekker zelf op stap gaan klopt gewoon niet. Daarbij waren het alle opgekropte gevoelens ook van het hele seizoen. Meerdere Feijenoorders kunnen er over meepraten.
Als ik er nu over na denk, met het gezeur van mijn meid aan mijn kop, had ik het misschien niet moeten doen. Maar hij moest niet zo dom doen, terwijl ik een normaal gesprek wilde houden.
Nee, da's inderdaad heel vreemd. Je gaat toch niet stappen als je de middag ervoor een loodzware baan hebt opgezegd die de nodige stress met zich mee zal hebben gebracht. Wat een hufter, zeg! Waar haalt hij het lef vandaan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:22 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
Op de dag dat je opstapt, lekker zelf op stap gaan klopt gewoon niet.
Ja dus? Kan je niet begrijpen dat hij misschien eventjes genoeg had van het gezeik aan z'n kop en ff wilde relaxen..?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:22 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
Op de dag dat je opstapt, lekker zelf op stap gaan klopt gewoon niet. Daarbij waren het alle opgekropte gevoelens ook van het hele seizoen. Meerdere Feijenoorders kunnen er over meepraten.
Als ik er nu over na denk, met het gezeur van mijn meid aan mijn kop, had ik het misschien niet moeten doen. Maar hij moest niet zo dom doen, terwijl ik een normaal gesprek wilde houden.
Ga je mond spoelen, joh. Co met Ernst Happel vergelijken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:50 schreef sanni het volgende:
Man... als Co komt laten die josti's die zich supporter noemen en altijd op tv schreeuwen dat er geen 'jood' bij de club mag komen dan alsjeblieft hun grafbek houwe [afbeelding] Ik hoop als Adriaanse komt dat hij 3 jaar de kans krijgt om vanaf de bodem het elftal weer helemaal op te bouwen zonder inmenging van dat spook Wim Jansen - vriendje van Cruijff en tegen van Gaal en Adriaanse - Het elftal is het enige wat telt en ik hoop Co bij eigenwijze/onwelwillende spelers gewoon zoals bij Willem II lekker hard straft/boetes oplegd en laat voelen wat voor eer het is om voor de stadionclub te spelen en gemakzucht niet wordt geaccepteerd. Co is gewoon de moderne versie van Ernst Happel.[afbeelding]
Dat jij een sukkel bent?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:55 schreef HeatWave het volgende:
OMG, het vooroordeel weer eens bevestigd.
hehequote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen, joh. Co met Ernst Happel vergelijken.
Nou, dat gaat idd wat te verquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen, joh. Co met Ernst Happel vergelijken.
Heel normaal ABNquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:33 schreef Happel het volgende:
Respect? Klote modewoord.
Je kan evengoed respect hebben voor iemand die de verjaardag van zijn zoontje viert.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Welke te pas en onpas gebruikt wordt bij allerlei debiele aangelegenheden.
Heerlijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Zou Erwin Koeman misschien toch........![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |